Pagina's

vrijdag 3 januari 2014

Me on Blogger and Twitter. Terugblik en vooruitblik!

Heey,
Er word mij vaak gevraagd waarneer ik begonnen ben met twitteren en bloggen. Omdat ik dit zelf ook niet helemaal weet heb ik dit voor jullie uitgezocht. Heel veel plezier bij het lezen



Twitter
Ik ben begonnen met twitteren op 24 juni 2013. Het was vakantie en ik was alweer thuis van 2 leuke weken weg. Mijn vriendinnen waren alleen nog wel op vakantie. Ik verveelde me erg en begon zo dus met twitteren.
De eerste paar dagen zette ik veel online. Later, toen mijn vriendinnen weer thuis waren, werd dat veel minder. Ook na de vakantie had ik te weinig tijd om te tweetten. Alleen in het weekend was ik actief. Begin november had ik 100 volgers. Andere accounts hebben na 3 maanden al 300 of meer volgers. Tot aan de kerstvakantie(!) tweette ik alleen in het weekend. Ik stak heel veel tijd in school. Het ging niet zo goed op school en er stonden paar 4en en 5en waaronder ook op de kernvakken. Oeps! Uiteindelijk heb ik door heel erg hard werken, waardoor twitteren niet meer ging. In de kerstvakantie kreeg ik opeens een gevoel dat ik er tegenaan kon! Dat ik weer volop zou twitteren! En dat heb ik 2 weken gedaan. Tuurlijk waren er dagen dat ik niet zo veel tweette, maar ik ben ook en mens en heb ook een sociaal leven (niet op social media =P)
Tuurlijk wordt het straks weer iets minder, maar ik wil in ieder geval geen 5 dagen niks meer doen!

De laatste weken heb ik veel meer gedaan en dat is te merken! Veel mensen vinden mijn account nu voldoende tot goed :) Op dit moment heb ik 297 volgers (jammer, net voor 2014 de 300 niet gehaald), volg ik 233 mensen en heb ik 3581 tweets gestuurd. Op 24 juni 2014 hoop ik 400 volgers te hebben.

Blogger
Op 11 september 2013 ben ik begonnen met bloggen. Ik vond het moeilijk. Wat was leuk om te vertellen en wat betekende al die rare woorden, zoals tag en DIY? Ik heb toen heel erg veel verschillende blogs bekeken en kreeg zo wat meer te weten over bloggen. Toen ben ik aan de slag gegaan. Eén keer in de week zette ik een artikel online. Nadat ik enquête heb gehouden (die je nog steeds kan invullen) kwam ik erachter dat heel veel mensen meer artikelen wilden. De meesten vonden mijn artikelen matig. Ik was al begonnen met meer bloggen in de vakantie. Ik ga naar de vakantie proberen dit vol te houden en voorlopig op maandag, woensdag en zondag een artikel online te zetten.

Hoe ik vooruit ben gegaan.
pageviews geschiedenis: 988
pageviews december: 487
pageviews september t/m november: 501 (gemiddelde pageviews per maand:167)

Ik ben al erg tevreden over de resultaten van december 2013 en hoop dat ik beetje bij beetje beter wordt.

Ik was heel erg verbaasd over de mensen die mijn blog lezen! De lezers komen uit Nederland, Duitsland, België, Verenigde Staten, Finland, Servië, Rusland en het Verenigd Koninkrijk. Ongelofelijk!

Hopelijk heb ik jullie vragen beantwoord. Wanneer je nog vragen hebt, kun je die gerust stellen. Ook wanneer je nog bepaalde artikelen wil zien moet je dat zeggen!

Veel liefs,
NagelsvoorJou




4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je vertelt hoe je begonnen bent en wat er toen gebeurde, dus of het goed of slecht ging
    X NailartLife

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik een keertje mogen gastbloggen?
    Xxx Amina
    van: aminathings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen