Pagina's

maandag 30 december 2013

Oud&Nieuw Tag!

Heey

Morgen is alweer de laatste dag van het jaar. Daarom ga ik vandaag deze tag doen. Eingelijk had ik een filmpje beloofd om online te zetten, maar door problemen aan het programma om te bewerken lukt dat vandaag niet. Ik kon geen geschikte tag vinden, dus ik heb zelf de tag bedacht.


~Afsteken of kijken?
Afsteken! Ik vind het geweldig om te knallen! Maar wanneer mijn vuurwerk op is, kijk in natuurlijk ook graag naar dat van een ander!
~Siervuurwerk of knalvuurwerk?
Uuhm… overdag knal, maar ik het donker sier. Wel siervuurwerk met knallen. Ik vind het zo mooi dat je alleen dat hoort en verder gewoon even helemaal niks belangrijkers is.
Vuurwerk afsteken binnen de toegestane tijd of niet?
Haha nee! Absoluut niet! Ik heb 3 weken geleden al weer vuurwerk afgestoken! Haha! Maar zaterdag ben ik echt begonnen met knappen. 
~Alcohol of fris?
Fris. Ik ben 15 dus geen alcohol voor mij.
~Vrienden of familie?
Familie! Later ga ik waarschijnlijk wel met na tijd met vrienden, maar tot 12 uur ben ik bij mijn ouders.
~Bijpassende nagels of niet?
Ja, alleen moet ik ze nog even lakken. Ik wil graag iets origineels maken, maar ik vind dit een lastig thema.
~Extra mooie outfit of niet?
Whaha in tegendeel! Haha ik heb vuurwerk kleren wat ik alleenet oud en nieuw aan heb. De brandplekken zitten erin! Haha! Ja, niet alleen jongens stunten met vuurwerk :) Maar ik ben wel altijd heel voorzichtig. Bij kleine kinderen gooi ik alleen astronauten en ga ik paar meter bij ze vandaag staan te knappen. Ook moeten ze altijd achter me staan als ik iets afsteek en minstens 6 meter afstand houden. Ik wil niet dat er iets met die schatjes gebeurd.
~Extra laagje make-up of niet?
Ik loop al in verschrikkelijke kleren, dus wil ik me m nog wel een beetje mooi maken. Een extra beetje mascara en misschien wat oogschaduw. En natuurlijk mijn bbcrème!
~Super laat op bed of na het vuurwerk meteen je bed in?
Andere jaren ging ik rond 1 uur half 2 naar bed. Maar dit jaar ga ik nog buiten na het grote vuurwerk staan knappen.
~Goede voornemens of door met het oude vertrouwde leventje?
Ja, hele goede! Ik wil vaker bloggen en meer actief zijn op twitter. Ook wil ik geen vierkant rooster halen op school! =$ Natuurlijk wil ik ook dat mijn cijfers op school goed zijn en dat ik me herpak in het selectieteam, want dat ging de laatste 5 weken niet goed.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel. Doe voorzichtig met vuurwerk en alvast een fijne jaarwisseling!

Kusjes
NagelsvoorJou 






1 opmerking: