Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Mascara vs Mascara



Heey,
Vandaag ga ik kijken welke mascara het beste is, NYC city curls of Etos Ultra Curl & Lift. Ik heb paar weken beide gebruikt en ga nu mijn mening geven over beide lakjes. Benieuwd naar de uitslag? Lees snel verder…


Etos Ultra Curl & Lift 


Deze mascara is (duhh) in de Etos te koop. Hij kost €4 en is water proof. Het borsteltje moet er voor zorgen dat je wimpers mooi omhoog liften. 
 (Blauw)

Mascara
Naar mijn mening is de mascara niet waterproof. Laatst fietste ik naar school en liep de mascara helemaal uit. Ook gewoon met droog weer wordt de huid onder je ogen zwart. Een heel groot minpunt! Je wimpers liften wel en krijgen een mooi volume. Je moet de mascara in hele erge dunne laagjes aanbrengen, anders gaan je wimpers aan elkaar plakken. 
Niet de perfecte foto… maar ik een betere foto lukte me niet… excuses!

Uiterlijk van de mascara
De vorming het hulsel is origineel. Verder vind ik de verpakking niet zo bijzonder.

Prijs/kwaliteit verhouding:
Tja, €4 is niet duur voor een mascara, dus de prijs/kwaliteit verhouding klopt maar mijn mening wel.

NYC City Curls.
Mascara
NYC City Curls heb ik gekocht bij de kruidvat. Ook deze mascara is waterproof en krult je wimpers. Ik dacht dat de mascara iets in de €1,70 was, maar toen ik net op de site van NYC keek was de consumentenprijs(?) €3,29. Maar dat is nog niet duur! De mascara brengt soepel aan. Ook nu weer heb ik dunne laagjes op mijn wimpers aangebracht.  Voor het onderstaande resultaat was ik 3 laagjes nodig.
Laatst toen het keihard regende was mijn mascara niet uitgelopen! Super! Mijn moeder klaagt er wel over dat de mascara (bij haar) klontert. Dat heb ik helemaal niet. Ik denk dat het er ook gaat hoe je de mascara aanbrengt en je helemaal geen dure merken nodig hebt. Dan betaal je alleen voor de naam!

De verpakking

De huls vind ik super leuk! Lekker roze en de zilveren letters maken het erg af! Alleen om de verpakking zal ik deze fantastische mascara al kopen!

Beste mascara
Waarschijnlijk weten jullie het al. Voor mij is NYC City en Curls het best uit de test gekomen.

Ik heb de foto's bewerkt en andere achtergronden (bij sommige foto's gebruikt. Die met de veertjes vind ik persoonlijk absoluut niet mooi. Wat vinden jullie?

Dikke kus!
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten