Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Inspiratie voor kerstnagels!

Heey,

Kerst is weer op komt en gister had ik jullie beloofd een artikel te schrijven over kerst nail arts. Ik heb 10 nail arts voor vandaag en de andere 10 heb ik gisteren al getweet. Lees snel verder

 

Dit een een leuke en simpele nail art. Bijna iedereen kan deze wel maken. Straks komen er nail arts die wat moeilijker zijn.

Ook dit is geen moeilijke nail art, mar hij is wel heel leuk.

Deze nail art is super moeilijk! Die kan ik echt niet namaken! 

Ook dit is een iets wat moeilijkere nail art. Maar als even oefent, lukt het je misschien wel! 


Deze 2 vind ik zo leuk! En moeilijk is het ook niet!

Dit is weer een moeilijke nail art. Ik wil later net zo goed kunnen nail arten! (Wat me wss niet gaat lukken=P)

Dit is 1 van mijn favorieten. Zo leuk!


Deze is ook schattig en kan (bijna) iedereen wel maken!


Deze vind ik ook leuk, vooraldat  sneeuwpopje!

Dit waren de foto's alweer! Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden en jullie wat inspiratie hebben gekregen. Alvaste fijne feestdagen!

Dikke knuffel,
NagelsvoorJou 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten