Pagina's

zondag 22 december 2013

Wat in mijn nailpolish stash? Deel 1!

Heey,
Elke zondag (8 weken lang) ga ik jullie 10 nagellakpotjes laten zien die ik heb. De potjes die ik nu laat zien zijn van essence en heel toevallig heb ik 10 flesjes van dit merk. Lees snel verder...


Welk potje zou ik eruit grabbelen…?

Het is speece queen geworden, nummer 103. Dit is een glitterlakje wat ik vaak over een French Manicure doe.

Weer grabbelen…
… dit is nummer 111 en heet english rose. Ik vind dit wel een geschikt kleurtje voor de herfst.

En weer grabbelen…
Deze 3D glitter is 1 van mijn FAVO glitter  topcoats! Er zitten grote en kleine blauwe glitters in. Dit is glurious aquarius (nummer 10) trouwens.

Grabbelgrabbelgrabbel

That's what I mint! Mijn favoriet uit de colour & go collectie. Haha dat word straks wel duidelijk =P

Welk potje vis ik er nu uit?
Haha toen ik dit lakje voor t eerst op had, dacht ik echt: OMG, dit is gewoon te roze! Haha! Dit roze lakje heet free hugs en heeft het nummer 106 gekregen.

We zijn op de helft! Nog 5x grabbelen…

Off to Miami! Dit is ook 1 van mijn favorieten van de colour & go collectie. 

Toen ik deze in de winkel zag staan, moest ik heb meteen kopen. Die langwerpige glittertjes vond ik zo vet! Dit is nummer 15, genaamd glitter and me. 

Dan hebben we nog het glitterlakje met de naam time voor romance. Dit was eingelijk een beetje een miskoop, want ik vind de kleur hartstikke lelijk!

Haha nu is het wel duidelijk geworden dat ik dit het mooiste lakje vind van de colour & go collectie. Nogmaals, That's what I mint! Nummer 146

En weer grabbelen… voor de laatste vandaag!
Dit is geen lakje, maar dit moet je over krantenpapier doen. Ruik er niet te diep aan, het stinkt heel erg naar alcohol (ik spreek uit ervaring, haha)

Welke lakjes hebben jullie ook en welke zouden jullie graag nog willen hebben? En welk lakje totaal niet? Ik vind het leuk om te weten, dus laat een reactie achter!

Dikke knuffel!
NagelsvoorJou
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten