Pagina's

woensdag 25 december 2013

Ook last van een droge huid en knappende nagels? Gebruik Vaselinehand+stronger nails!

 Heey,
Je kent het probleem vast wel. Het wordt kouder en je krijgt een drogere huid en je nagels knappen veel sneller. Een drama natuurlijk voor (bijna) ieder meisje! Mijn nagels knappen altijd snel en ik heb ook een aardig droge handen. Na een paar handcrèmes te hebben gebruikt, was ik over de Vaseline hand+ stronger nails het meest tevreden. Lees snel verder...



Dit is de verpakking. In de fles zit 200mL. Er is ook nog een kleinere tube met 75 mL(?) handig voor in je (school)tas. De prijzen weet ik niet meer uit mn hoofd, maar duurder dan €4-, waren ze geloof ik niet.

Volgens Vaseline maakt deze handcrème ja handen zacht en versterkt je nagels met maarliefst 50%.
Ik heb paar dagen achter elkaar gesmeerd en mijn handen zijn inderdaad veel zachter! Mijn nagels zijn ook sterker geworden, maar geen 50%. 

Met dit kleine beetje heb je genoeg voor beide handen. Pas wel op, want er komt best veel tegelijk uit.

De inhoud is goed vloeibaar, ruikt lekker, en plakt niet! Na 5 minuten is de zalf helemaal ingetrokken. Je handen voelen lekker zacht aan en ruiken lekker. Normaal gesproken koop ik liever producten zonder parfum, omdat die over het algemeen niet zo goed zijn als zonder parfum. Maar bij deze handcrème is dat absoluut niet zo!


Nog even de pluspunten en minpunten op een rijtje

+:
Goedkoop
Ruikt lekker.
Maken je handen duidelijk zachter.
Maken je nagels sterker.
Goedkoop.
Niet vet.
Smeert goed uit.
Trekt snel in.

-:
Komt heel veel tegelijk uit de tube

Dus ren naar de drogisterij en haal deze heerlijke handcrème op!

Warme knuffel!
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten