Pagina's

zondag 8 december 2013

Tag!

Heey meiden!
Vandaag een tag over nagels. Omdat ik geen geschikte tag kon vinden heb ik er zelf een gemaakt. Natuurlijk mag je de tag overnemen als je dat wilt.

Wat gebruik je liever bij nail arten, acryl verf of nagellak?
Acryl verf. Zelf heb ik geen acryl verf maar heb er al wel paar keer mee gewerkt. Je kan er heel makkelijk bloemetjes en dergelijke mee maken en het is ook nog eens een stuk goedkoper! 

Wat is je favo nagellakmerk?
Tja, moeilijke vraag. Aan de ene kant ga ik voor magnetic. Dat zijn de duurste lakjes die ik in mijn stash heb staan. De lak blijft echt lang zitten en begint pas te chippen na 5 dagen! Maar andere kant zijn de potjes wel erg duur en vindt ik HEMA nagellakjes een stuk leuker! Blijft ook aardig lang zitten. Moeilijke vraag!

Wat is je favo acryl verf merk? 
Die is makkelijk! Americana! Ik heb met 3 merken gewerkt en deze vond ik echt het beste!
Welke top coat gebruik je?
Uuhmm… Catrice gebruikte ik altijd, maar die is helaas bijna op. Daarom heb ik gister een top coat van de HEMA gekocht. Verder gebruik ik ook veel glitter top coats van de HEMA, essence, Etos en nog meer budget lakjes!
Welke base coat gebruik je?
Etos. Ook is mijn base coat op. Toen heb ik weer achterin mijn stash de Etos base coat gepakt. Mijn favoriete base coat is dit absoluut niet. Dat is nog altijd van Magnetic!
Wat vind jij mooie kwastjes?
Smalle, rechtafgesneden kwastjes die in 3 vegen je nagels bedekken. Dikke kwastjes vind ik over het algemeen heel irrrtant. Je nagel is net te dun en dan loopt het lak over je vingers. En de andere keer zijn je nagels te breed en heb je weer een stuk zonder lak op je nagels. Aargh!
Hoe vaak in de week lak je je nagels?
Veel ste weinig! Maar 1x in de week. Helaas heb ik door school en sport veel te weinig tijd!
Vind je je nagels belangrijk?
Ja, zeker weten. Sommige mensen hebben van die hele korte afgebeten nagels. Bah, wat vind ik dat vies! Sommige mensen hebben ook heel veel troep onder hun nagels zitten. Hier heb ik ook super erg last van. Daarom haal ik elke ochtend en avond het troep onder mijn nagels en wil ik altijd nagellak ophebben, zodat wanneer er weer troep onderzit, je het gelukkig niet kan zien!
Nail art stickers of strass steentjes?
Strass steentjes! Vind ik veel mooier en die nail art stickers zijn van dat gepriegel!
Ga je wel eens naar een nagelsalon?
Ja! Ik houd ervan om mijn nagels te laten vijlen, mooi maken en mijn handen te laten masseren! Heerlijk!

Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag. Je mag hem natuurlijk altijd overnemen. Als je zelf nog vragen over nagels mag je ze natuurlijk altijd stellen!

Dikke kus en weer een fijne schoolweek!

NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten