Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Een half jaar bestaan. Bedankt!

Heey meiden!

HiepHiepHoera, NagelsvoorJou een half jaar! Lees snel verder...



Vandaag bestaat NagelsvoorJou op twitter alweer een half jaar. De tijd is heel snel gegaan, maar toch heb ik niet heel veel eraan gedaan. Ik heb heel veel plezier in het bloggen en tweeten, maar helaas heb ik gewoon te weinig tijd. Daarom kwam er vaak maar 1 artikel in de week online, en soms tweette ik 5 hele dagen niet! Schandalig toch? Ik kreeg minder hoop en het begon allemaal wat saaier te worden voor mij, maar ook van jullie. Toch besloot ik, na heel veel twijfelen om te stoppen, toch door te gaan. Het is nu kerstvakantie en heb ik wat meer tijd. Ik heb het hele weekend achter de laptop en Ipod gezeten om tweets en artikelen te maken en in te plannen. Nu komt er de hele vakantie 1 of soms zelf 2 artikelen online! Ik heb ook wat om me heen gevraagd hoe hun tweets in planden en artikelen planden. Zo kwam ik erachter dat je zelfs met Blogger artikelen in kan plannen! Super handig! Het was me nooit opgevallen! Deze mensen wil ik heel erg bedanken, want zoals ik net gezegd heb, zit ik het hele weekend al te schrijven (haha het is zondag en ik maak dit artikel nu al.) Met school helpen ze met plannen en ik hoop nu dan ook dat ik meer vrije tijd krijg voor jullie. Dat zou ik en hopelijk jullie ook super leuk vinden! Wanneer school weer begint ga ik proberen om 3 artikelen online te zetten. Als me dit lukt, ben ik heel erg trots op mezelf. Ik heb ook super veel respect voor de mensen die elke dag een artikel online zetten!

Ik hoop dat ik nu kan volhouden, nog meer volgers krijg en ik een topaccount word!

Ik wil jullie ook nog bedanken voor de lieve reacties die ik via twitter kreeg en soms op mijn blog. Dankzij jullie ben ik doorgegaan en zit ik nu glimlachend achter mijn laptop dit artikel te typen.

Love U
xxx NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten