Pagina's

woensdag 25 december 2013

Review Maybelinne 677&130 en Etos grove vijl + swatch

Heey,

Ik weet het. Artikel staat een beetje laat online. Ik dacht dat ik een artikel ingepland had, maar die had ik later weer verwijderd, omdat het geen goed artikel was en ik was helemaal vergeten om een nieuw artikel te maken. Oeps! Gelukkig heb ik gister nog wat nieuwe spulletjes gekocht wat ik ga reviewen. Veel plezier!




Etos Grove Vijl


Ik had dringend een vijl nodig. De vijlen van Magnetic en SweetBeauty had ik helemaal "opgevijld". 

De grove vijl van de Etos is heel dik. Ik was altijd gewend aan dunne houten vijlen, maar dat is deze niet. Ik weet niet van wat voor materiaal het welk is gemaakt. Ik noem het altijd piepschuimen vijlen, maar het is echt niet van piepschuim gemaakt hoor! Nadat ik even moest wennen aan de vijl ben ik er nu heel blij mee! Het is inderdaad een grove vijl. 

Je moet oppassen dat je niet te hard vijlt! Want dan is er een heel stuk van je nagels af! Maar dat is nieuwheid…

Maybelinne Blackout Nagellak.

Blackout is een, zoals de naam al zegt, zwart lakje. In het potje zit 7 mL. Het kwastje is recht afgesneden en bedekt je nagels met 3 strookjes. 



De dekking is goed. Na 2 laagjes zijn je nagels helemaal gedekt. Ik lak altijd heel dun. De mensen die wat dikker lakken, kunnen gerust met 1 laag hun nagels bedekken. Waarschijnlijk zie je op de foto's geen verschil, maar bij het eerste laagje zag je een stukjes wat nog licht was.

Met 1 laagje.

Met 2 laagjes.

Maybelinne Winterbaby Nagellak

Winterbaby is een wit lakje. Ook in dit potje zit 11 mL en is het een rechtafgesneden kwaste.

Net als bij veel witte lakjes, heeft ook Winterbaby een extra laagje nodig om je nagels mooi dekkend te maken. Na 3 laagjes zijn mijn nagels helemaal bedekt! Daar ben ik nog best positief over!
 Na 1 laagje

Na 2 laagjes

Na 3 laagjes

Het duurde best lang voordat mijn nagels droog waren. Vier minuten. Maar qua prijs/kwaliteit verhouding vind ik dit niet erg!

Blackout en Winterbaby van Maybelinne New York zijn voor €4 verkrijgbaar in o.a de Etos. In de Etos zijn alle Mayblinne producten 50% afgeprijsd!

Swatch
Toen ik Blackout aan het testen was, moest ik aan de glitter top coat van de Hema denken die ik een poosje geleden  heb gekocht. Ik heb de lakjes even geswatcht en persoonlijk vind ik het een hele mooie swatch! 


De foto is niet heel erg duidelijk, maar als ik heb dichtbij nam zag je alleen maar gouden glitters.

Heel veel liefs en nog een fijne kerst!
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten