Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Shoplog HEMA

Heey,
Vandaag ben ik met mijn kortingsstickers naar de HEMA geracet om daar wat leuke make-upjes e.d te halen. Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees snel verder…


Schoolspulletjes

Balpennen
Laat ik beginnen met de schoolspulletjes. Al mijn pennen waren leeg, dus heb ik 4 vrolijke balpennen meegenomen ter waarde van €1,50.
Ik vind de kleurtjes zo leuk en lekker knallend! Daar houd ik wel van. De pen schrijft alleen niet heel lekker vind ik. 


Clipjes
Deze clipjes leken me erg handig voor huiswerk. Op de clipje staan woorden zoals to do, read, done, remember enz. Ik hoop dat het leren dan wat overzichter wordt. Binnenkort ga ik waarschijnlijk ook nog de to do- lijst halen. Hopelijk heb ik mijn huiswerk sneller af en meer tijd om te bloggen! Deze clipjes kosten trouwens €2,50.

Make-up

Nagellak
Natuurlijk moest ik ook een lakje kopen. Ik ben gastblogger bij JolienNailArt en daar heb ik eennagellaktag voor gemaakt. Toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen nudekleurtje heb. Dus die heb ik ook maar meteen meegenomen. Deze lak kost €2,50.


Cream Eyeshader
Ook deze Cream Eyeshader heb ik gekocht. Dit is een zilver kleurtje met zilveren glittertjes. Persoonlijk vind ik dit super mooi. 
De Eyeshader is heel smeuïg. Ik weet dat heel veel meiden dit verschrikkelijk vinden en liever oogschaduw in poedervorm hebben. Echter is dat bij mij niet zo. 
Ik heb even heel snel de oogschaduw uitgeprobeerd. Ik heb er voor gekozen mijn bewegend ooglid helemaal te kleuren, maar het is ook mooi om hem als Eyeliner te gebruiken. De Eyeshader kost €2,25.

Ondat ik de kortingsstickers meehad ging er van de clipjes en de nagellak 20% af. Van de balpennen en Eyeshader ging 15% af. In totaal ging er dus nog €1,57 af! 

Dit was de shoplog voor vandaag! Zijn er nog bepaalde producten waar jullie een review over willen? Laat dan even een reactie achter!

Kusjes,
NagelsvoorJou 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten