Pagina's

donderdag 28 november 2013

Win een plek in mijn bio! Vervolg

Hello girls!

Super leuk dat je mijn blog (weer) leest en hopelijk doe je mee! Vandaag zet ik weer een artikel online voor de win een plek in mijn bio!. Aangezien deze "winactie" nog een paar weken aan de gang is, probeer ik nu 2x in de week een artikel online te zetten, want ik vind het niet kunnen dat jullie weken aan hetzelfde soort artikel vast zitten. In het weekend zal ik een "gewoon" artikel online zetten en op woensdag of donderdag een swatch.

Deze week zijn het ook weer 2 lakjes en het is aan jullie te raden welke! (Naam/nummer en merk) Veel succes!
Lak 1

En lakje 2 eroverheen.

Voor de regels kun je kijken op mijn vorige artikel. 

Succes!
Veel liefs
NagelsvoorJou
XoXo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten