Pagina's

zondag 10 november 2013

Maandfavo's

Heeeyy!

Ik ga jullie laten zien welke make-up producten mijn favorieten zijn in deze maand! Ik gebruik niet heel veel make-up maar misschien dat er nog wat leuks voor jullie tussenzit! Veel plezier!


Laat ik beginnen met deze parfum van puma. Ik heb alle 3 van puma en vind ze persoonlijk heel erg lekker ruiken. Ook zijn ze erg betaalbaar. Dit flesje koste ongeveer 10 euro per stuk. De geur blijft aardig lang zitten, ongeveer 5 uur.

Dit is een erg fijne deo. Volgens dove werkt deze deo 48 uur per dag, en dat klopt inderdaad! Hij ruikt erg lekker, echt een typisch dove geurtje. Dit is een deo met een soort wit spul erin, echt een aanrader! Volgens mij koste deze deo rond de 6 euro…

En dan dit wondermiddel! De coverstick van essence en de bb-crème van de kruidvat zelf. De essence coverstick zorgt ervoor dat je vlekjes, pukkeltjes en zelfs muggenbulten in je gezicht niet meer ziet! Wanneer je de coverstick op je gezicht hebt aangebracht, moet je een beetje op je gezicht "slaan" en dan kun je de bbcrème aanbrengen. Deze getinte dagcrème (haha daarom lijk ik zo bruin in de winter) blijft de hele dag zitten en maakt je huid zachter. De prijzen weet ik helaas niet meer, maar allebei waren ze heel budgetproof.

Verder heb ik deze oogmake-up reiniger gebruikt. Ook hier weet ik de prijs niet van, maar het is zeker niet duur! Wel brand de remover om je ogen, dus je moet zeker niet te veel van dit spul gebruiken. 

Dan deze mascara van de Etos. Deze kostte €4,06 en is waterproof. Eerst moest ik even aan het borsteltje wennen, maar nu ik door heb hoe hij werkt krijg ik hele mooie, lange, krullende wimpers. 

En als laatste deze lipbalsum ook van de etos. Ook hier weet ik niet meer de prijs van, maar ook deze was weer erg budgetproof. Ik had heel erg last van droge lippen, maar met deze lippenbalsum heb ik daar geen last meer van. Ook geeft deze lippenbalsum een mooi neutraal kleurtje op je lippen, helaas is dit na wat drinken weer helemaal verdwenen.

Sorry voor de slechte kwaliteitfoto's, maar het was al erg donker.

Wat vonden jullie van deze blogpost? En gaan jullie nog iets van deze producten uitproberen?

Fijn weekend!

Xoxoxoo
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten