Pagina's

zondag 17 november 2013

Swatch

Hallo meiden!

T was weet tijd voor een artikel, maar ik had geen flauw idee waarover! Ik koop geen nagelsartikelen op dit moment omdat ik rond deze tijd al heel veel nagellakjes krijg van Sinterklaas en hopelijk dit jaar ook weer! Dus een blogpost werd het ook niet… Na heel erg lang nadenken besloot ik toch voor een swatch te kiezen.

Essence: off to Miami!
HEMA: top coat glitter 23 



Dit waren mijn nagels na 1 laagje off to miami!. 

Na 2 laagjes top coat glitter 23
(In het echt is de nagellak wat feller)

Persoonlijk vind ik dit een geweldige combinatie. Ik ben niet echt het type wat mijn nagels aanpast aan het seizoen., maar als jij dat wel bent zal ik deze combi niet in de herfst en winter dragen. Een groot minpunt vond ik dat de nagellak al na een halve dag begon af te bladeren.

Wat vind jij van deze swatch, en ga jij de nagellakjes kopen? Vertel het me!

Veel Liefs,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten