Pagina's

zondag 10 november 2013

Battle!

Heey meiden!

Sorry dat er vorige week geen artikel online werd gezet, maar ik was het he-le-maal vergeten door alle drukte. Super slecht natuurlijk, maar helaas kan ik het niet meer terug draaien en daarom zet ik vandaag 2 artikels online! 

Maar laats had ik een soort van battle gehouden. Ik had zelf iets bedacht om het een beetje anders te doen. 
Hier lees je wat de bedoeling van de battle was.

Woow! Ik schrok wel ff! Wat veel aanmeldingen vergeleken met anders. In totaal 17! Maar helaas, toen ik de battle in elkaar ging flansen had ik maar van 10 personen hun battles gekregen. Ik tweette snel ff naar de personen die hun nail art niet ingezonden hadden om hun nail art zo snel mogelijk in te zenden. Alleen @LakJeNagels stuurde nog haar nail art in! 11 inzendingen in totaal, 5 battles!

Ronde 1!


Naamloos is @Rietjeeex


Heel veel mensen hadden gestemd op hun favoriet. Zelf was ik niet heel erg verrast over de uitslag: @Anouklovemusic @LakJeNagels @XxDutchNailArt @SaarIsLiefxles @BakkerAnita en @Nailartlovee gingen door naar ronden 2

Ronde 2!
Op naar de volgende ronde! 


Zelf vond ik dat uit de 2e ronde  grote verrassende uitslagen kwamen! Wat vind jij? Uiteindelijk waren @SaarIsLiefxles @XxDutchNailArt en @BakkerAnita de gelukkigen die door gingen naar de laatste en 3e ronde!

3e ronde, de finale!
En toen de finale. Als ik naar de stand van de vorige battles keek, had ik de uitslag wel verwacht. 

De winnaar was…… @XxDutchNailArt !!
2e was geworden @BakkerAnita en de 3e prijs had @SaarIsLiefxles binnen gehaald!

Iedereen heeft het super goed gedaan! Wie vond jij het beste? En wil je vaker zo'n battle? Laat een reactie achter!

Liefs,
NagelsvoorJou
    -XoXo-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten