Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Review HEMA French Manicure Set


Heey,
Leuk dat jullie weer mijn artikel lezen. Vandaag review ik deze 2 french manicure lakken van de HEMA. Ik heb ze gekregen op mijn verjaardag, dus de prijs weer ik niet precies. De meeste lakken kosten €2.50, maar sommige ook rond de €3. De set bestaat uit pink coat en while coat. Wil je meer weten? Lees dan snel verder…




Met de pink coat maak je je nagelbed mooi roze. Veel meiden en zelfs jongens(!) vonden mijn nagels heel mooi en waren verbaasd toen ik vertelde dat het mijn eigen nagels waren. De lichtroze kleur lijkt namelijk heel erg op de kleur van nepnagels. Deze lak droogde na 2, hooguit 3 minuten en na 4 dagen begint de lak te chippen.
De white coat gebruik je om de smile-lijn wit te maken. Het kwastje is erg dus, zodat je netjes en precies het witte randje van je nagels nog witter te maken. Deze lak droogt ook heel snel. De white coat begint na 3 dagen te chippen. Sommige meiden zullen dit erg snel vinden, maar qua prijs/kwaliteit verhouding kun je hier niks over zeggen.

Niet super netjes, maar het moest even snel. Sorry daarvoor! Dit zijn mijn nagels na 2 hele dagen en zoals je ziet, is er nog niks gechipt.

in beide lakken zit 11mL. ik heb geen base en top coat gebruikt, dus waarschijnlijk blijft de lak nog langer zitten wanneer je dat wel doet.

Veel liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten