Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

GASTBLOGGER: winactie


Heey,
Je kan nu meedoen met de winactie op Amina's blog. Doe wat er staan en win!



 Yeah ik blog nu al een half jaar op aminathings! Ik vind dat we dat moeten vieren, door een statement ketting te verloten! 
Deze winactie heb ik met de super lieve Martina georganiseerd. Ze heeft zelf hele leuke sieraden die ze verkoopt dus neem even een kijkje op haar webshop!
www.exclusivejewels.nl
Ik weet dat mijn vorige winactie nog niet is afgelopen maar ach zo een leuke statement ketting wil ik NIET laten gaan haha!

Ik ben zo blij met een half jaar bloggen. Ik bedoel in dat half jaar heb ik zo veel geleerd over fashion en lifestyle alles!
Waarschijnlijk weten jullie wel hoe het met mij zit en het bloggen zo niet lees dan dit artikel.
Even serieus ik kan niet wachten om de leuke statement ketting te laten zien dus hier heb je hem dan....


dit is hem dan!
Ik ben er zoo verliefd op dat ik hem waarschijnlijk zelf houd! haha grapjuh..
Ik vind hem zo mooi, blauw met goud wauw!

Wat moet je doen om dit leuke armbandje te winnen? 

♡ Follow aminathings on instagram
♡ Like de facebook pagina vanExclusiveJewels 
♡ Follow aminathings on bloglovin
♡  Vertel hoe jij deze zou dragen.

Wat mag je doen voor extra kans?

♡  Follow aminathings on twitter
♡  Follow ExclusiveJewls on twitter 
♡  Tweet: RT ''Ik maak kans op een prachtige ketting via aminathings.blogspot.nl @aminathings''
♡ Vermeld in  tweets wanneer mijn nieuwe artikels online staan.

(vergeet niet je email adres achter te laten!)
De winactie loopt tot 10 februari.
De winnaar is 10 februari of 11 februari bekend.

Ik wens jullie allemaal veel succes en ik duim voor iedereen!
Liefs,









2 opmerkingen:

  1. hee, supermooie statement ketting, ben helemaal verliefd. ik volg beide accounts op twitter, ik volg aminathings op bloglovin en ik like de facebookpagina van aminathings. ik zou deze ketting waarschijnlijk altihd dragen, want hij is echt zoooo mooi. ik ga nu de tweet tweeten en dan zullem we wel zien! ben echt enorm benieuwd,
    @nailsXbyXanouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. trouwens, mijn e-mail staat in mijn bio op twitter.
      @nailsXbyXanouk

      Verwijderen