Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

GASTBLOGGER: Truien


bron: tumbr


 Ze zijn mooi ze zitten lekker wat wil je nog meer. Truien.
Ik laat je nu allemaal truien zien die gecombineerd zijn. De laatste keer dat ik bij de Primark was dat was ongeveer 1 week geleden toen hadden ze daar hele mooie truien jammer genoeg kon ik die niet op het internet vinden.
Maar ja nu laat ik je dus allemaal outfits zien met een heerlijke warme trui erin. Of gewoon alleen truien...

bron: we heart it
 
 
 
made by myself
bron: fashionchick
this outfit is made by myself
 
bron: ohfashion.nl
 
bron: fashionchick
 
bron: ilovefashionnews
Echt leuk dat kraagje!
 
bron: girlscene
 
 
A fall remix
Je raad het al bron: fashionchick
bron: styletoday.nl 
 
Deze is wel voor mannen, maar echt leuk!
bron: tumbr
 
bron: beautyflashes.blogspot
 
deze kunt je op meerderen blogs vinden maar ik heb hem van we heart it.
 
 
hhahhaha ik krijg gelijk weer dat winter gevoel bij deze.
bron: mystyleadventure.blogspot
 
bron: tumblr
 
bron: fashionchick
 
 
Ik ben echt fan van truien maar als ik ze draag draag ik ze te basic... Dus daarom heb ik je hulp nodig laat in een reactie achter hoe jij een trui anders dan de andere leuk zou combineren. Ik hoop dat ik dan wat inspiratie krijg voor het dragen van truien!
Dat was dan weer eens mijn gast artikel. Ik hoop dat je het leuk vindt/vond!
Liefs, Amina
aminathings.blogspot.nl
 

1 opmerking: