Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Lente Trend: Schoenen!


Heey,
Van de week ben ik even een schoenenwinkel ingelopen om gewoon even te snuffelen. Ik vond dat er verbazingwekkend mooie sneakers stonden. Zachte kleuren met glinsterende laagjes brons, zilver en goud geven een warm en vrolijk gevoel. De schreeuwerige "crisiskleuren" zijn niet meer zo in, behalve de kleuren rood en blauw. Benieuwd hoe de schoenen van komend seizoen eruit zien? Lees dan snel verder…


Schoenen met zachte tinten en wat glitters worden helemaal in! Ik vind deze schoenen ook fantastisch! Binnenkort ga ik ook van zulke schoenen kopen, maar dan is een huidroze kleur. De kleuren geven een warm, maar ook een vrolijk gevoel. Geweldig voor de lentedagen!

Ook schoenen met een "slangenhuid" zijn weer in! Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi. Ook zie je enkellaarsjes met warme getinte kleuren met een soort vlechtjes erop. Super schattig!

Zoals ik al zei, neutrale kleuren komen weer in. Dit soort schoenen worden waarschijnlijk ook veel gedragen deze lente. Natuurlijk blijven pump ook nog helemaal in!

Voor de mensen die van felle kleuren houden, geen paniek! Rode en blauwe schoenen komen in! Deze schoen vind ik zelf helemaal leuk!

Helaas, wel een beetje een kort artikel. Meer over deze schoenen krijg je misschien wel te horen. Ik hoop dat deze schoenen echt in de mode komen en niet dat ik net in de verkeerde winkel heb gezeten. Want dat is dit een mooi leugenverhaal… zelf hoop ik wel dat de in de mode komen, want ik vind de combinatie van zachte kleuren met glitters helemaal super! Wat vind jij?

Liefs,
NagelsvoorJou 

De foto's komen van www.beslist.nl en www.tamaris.nl

1 opmerking: