Pagina's

maandag 13 januari 2014

Review Matt Top Coat HEMA

 

 

Hallo!

Zoals jullie misschien al wel hadden gelezen, doet mijn Ipod het niet. Ik dacht even dat ik nu ook geen artikelen maar online kon zetten, maar gelukkig hebben we nog een laptop! In de aankomende artikelen zullen geen tot weinig foto's zitten. Over drie weken komt pas mijn nieuwe oplader binnen. Ik zal mijn vrienden vragen om hun opladers om de beurt te lenen. Vandaag ga ik de Matt Top Coat van de HEMA reviewen. De foto's heb ik net in mijn bestanden gevonden en zijn niet goed gelukt, maar beter iets dan niets... Lees snel verder...


De lakken van de Etos hebben geen naam, maar een nummer. Dit is nummer 20. In het potje zit mL. De prijs was 2,50 euro. De lak zelf is heel stroperig en dik. Ik weet nog (ja, het is heel erg lang geleden dat ik deze lak gekocht heb) dat ik erg schrok en dacht dat het een enorme miskoop zou zijn.
 


Ik teste de Matt Top Coat met een knalrode lak van L.A. COLORS.  Lakjes van dit merk zijn o.a. te koop bij de Ter Stal. Omdat de lak heel stroperig is, verwachtte ik dat de lak aanbrengen moeilijk zou zijn. Opzich valt dat nog wel mee. Je moet wel heel erg oppassen dat je minder dan normaal aanbrengt. Omdat de lak heel erg stroperig is, krijg je aan de zijkant soms "dikke hopen" nagellak. In tegenstellig tot andere lakken van de HEMA, kun je met deze lak in 1x je nagels bedekken.

 Als je deze foto met de vorige 2 foto's vergelijkt, zie je inderdaad een hoop verschil. De lak is inderdaad mat geworden.
Een groot voordeel van deze lak is dat hij erg snel droogt! super fijn natuurlijk! Als ik met mijn 2e hand begin, zijn de eerste nagels al weer droog. Een groot nadeel is dat de lak erg snel chipt. Op deze foto is het niet zo heel goed te zien, maar er ontstaan bobbels in de lak. Alsof er lucht tussen komt.
Na 1 dag zitten op de toppen van mijn nagels al geen top coat meer. Erg jammer!

Ik zet voor julie nog even de plus- en minpunten op een rijtje, zodat je kan beslissen als je deze lak nog gaat kopen of niet.

Pluspunten:
Goedkoop.
Makkelijk verkrijgbaar.
Droogt snel.
Dekt na 1 laag.

Minpunten:
Stroperig.
Chipt snel.
Bobbels in de lak.
Snel te veel lak op je nagels.

De Matt Top Coat van de HEMA is nog steeds te koop en is geen limited edition.

Liefs,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten