Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

GEZOCHT: EEN TWEEDE GASTBLOGGER!




Wil jij gastblogger worden?



Heey,
Veel meiden willen elke week een artikel. Ik zet 3 keer in de week een artikel online en mijn lieve gastblogger Amina 1 keer in de week. Om een gastblogger nou 3 keer per week een artikel te laten maken, vind ik een beetje veel. Maar misschien is er wel een lieve gastblogger die wel 1 of  keer in de week wil bloggen. Dus als je zit te twijfelen om te beginnen met bloggen, of je hebt buiten je blog genoeg tijd of je vind het gewoon leuk om paar keer te bloggen. Meld je dan aan! Meer weten? Lees snel verder...

Let op: Dit is niet het hoofdartikel. Het hoofdartikel kun je hieronder vinden.

Natuurlijk zijn er een paar kleine regeltjes:
  • Elke donderdag en dinsdag komt er een artikel online.
  • Je moet je artikel minstens 1 dag van te voren inleveren.
  • Je kan om een bepaalde reden niet bloggen, meld het dan aan mij via dm of mail.
  • Je moet minstens 4 weken bloggen.
  • Als je na 4 weken wilt stoppen, moet je nog wel de hele week afmaken. Dus als je woensdag besluit om te stoppen, moet je voor donderdag nog wel een artikel maken.
  • Je mag geen artikel van je eigen blog sturen. (Als je een blog hebt.)
Om je aan te melden moet je het volgende doen:
  • Stel je voor. (Wanneer je anoniem wilt blijven, mag je de naam van je twitteraccount opgeven)
  • Vertel hoe oud je bent.
  • Vertel als je ervaring met bloggen hebt. (Zoja, meld de naam van je blog.)
  • Vertel waarom je wilt gaan bloggen.
  • Volg mij op twitter.
  • Zet je mail of twitterlink erbij, zodat ik je een berichtje kan sturen als je wel of niet bent aangenomen.
Hopelijk komen er een paar aanmeldingen!

Veel liefs,
NagelsvoorJou

1 opmerking:

  1. hoii, ik ben Anouk van Grunsven (@nailsXbyXanouk op twitter), ik ben 13 jaar en ik ben op 21 september jarig. Ik heb geen ervaring met bloggen, ik heb wel 2 blogposts gemaakt voor de 12uur challenge van een twitteraccount (ik weet even niet meer welke. Ik wil gaan bloggen om te kijken of ik het leuk vind en of ik het kan combineren met mijn schoolwerk. Als het lukt en ik het leuk vind ga ik waarschijnlijk zelf een blog aanmaken. Ook volg ik je op twitter. Mijn mail is ajgrunsven@gmail.com maar ik ga een andere aanmaken die ik ga gebruiken voor mijn twitteraccount.
    Ik hoop dat ik word uitgekozen!
    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen