Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

GASTBLOGGER: Olijfolie DIY


bron: welovenature.nl 

Heey,
Super leuk dat jullie weer een kijkje op mijn blog nemen! Vandaag weer een artikel van onze gastblogger Amina. Wat een mooie naam vind ik dat toch! Omdat mijn iPod het niet deed en Amina helemaal vergeten was om het artikel te sturen. Wat natuurlijk kan gebeuren, staat hef artikel op zaterdag online en niet op zondag! Excuses! 
Lees snel verder…


Je hebt vast en zeker wel eens gehoord dat olijfolie het prefecte beauty product is voor je haar!
Ik gebruik het voor een glans in mijn haar.


Vandaag laat ik jullie allemaal olijfolie DIY zien, nou ja lezen.

  •  Zoals ik al zei, olijfolie is erg goed voor een mooie glans in je haar!
  • Het is ook erg goed voor extra volume! Je moet voor het slapen wat olijfolie in je haar wrijven. en de dag daarna het eruit wassen.
  • Olijfolie is erg goed voor je huid. Smeer gewoon wat over je arm bijvoorbeeld en was het er daarna vanaf en je arm is zijdezacht!
  • Je kunt met olijfolie ook je nagelriemen verzorgen!
  • Heb je last van harde hielen of drogen voeten? Gebruik dan gewoon olijfolie!

Dit was dan mijn korte artikel! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Haha!
Liefs, Amina

1 opmerking: