Pagina's

zondag 5 januari 2014

Interview met Renée


Heey,
Leuk dat jullie mijn blog weer lezen. Vorige week las ik op twitter dat Renée het leuk vond om te worden geïnterviewd. Natuurlijk heb ik haar meteen gevraagd en heb ik haar paar vragen gesteld. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik hield heel erg van nailarten en nagels lakken en wou mijn hobby/passie graag delen. Daarom heeft @sandenova voor mij een blog gemaakt. (Oops ik kon dat toen nog niet zelf.😳)

Hoe veel potjes nagellak heb je?
Uhm… ik zou dat weer eens moeten tellen, maar rond de 240.

Hoe vaak ik de week lak je je nagels?
Ik probeer het minstens 2 keer per week. Soms lukt dat niet, dus maar 1 keer. Maar andere keren misschien wel 3/4 keer!

Hoe belangrijk is je blog voor je?
Heel belangrijk! Ik ben er heel veel mee bezig. Eigenlijk moet ik me ook wat meer op school richten maar bloggen etc. vind ik veel leuker. Bijna al me vrije tijd gebruik ik om te bloggen en tweetten, nailarten.

Wat wil je graag in 2014 met je blog bereiken?
Het liefst zou ik in 2014 ongeveer 125 bloglovin volgers willen halen en 150 bezoekers ongeveer per dag. :D

Wat doe je om je blog nog zo interessant te maken?
Uhm nou ik weet niet of mensen het heel interressant vinden? Ik hoop natuurlijk van wel. Ik zoek spullen voor reviews bijvoorbeeld uit met de gedachte past dit bij verzorging, beauty of make up? Zo niet, review ik het ook niet. (op een enkele uitzondering na.)  Ook ga ik geen L.E. reviewen die bijvoorbeeld al niet meer te koop is. Ik zorg er dus voor dat het overzichtelijk,  leuk en handig is om mijn blog te lezen.
L.E. staat voor limited edition.

Zou je van bloggen je beroep willen maken?
Ja! Maar ik zou er dan wel heel graag filmpjes bij gaan maken. Dan denk je misschien waarom doe je dat nu dan nog niet. Ik ben bang voor reacties van mensen die ik ken. Als ik hier me beroep van kon maken wil ik dat wel ontzettend graag, maar ik wil wel een diploma halen voor wat ik die tijd wil gaan doen, zodat ik altijd nog kan terugvallen en kan gaan werken.

Wil je later je eigen nagelsalon?
Ja als ik nog beter word en dus goed genoeg als stylist wil ik dat denk ik wel gaan doen!

Wie is je grote voorbeeld qua gebied op nagels en bloggen?
Als ik eerlijk ben heb ik geen nagel voorbeeld. Ik maak gewoon nailarts van verschillende plaatjes of internet of ik verzin ze zelf maar mijn beautyblogger voorbeelden zijn:
1 MASCHA!!! 
2 vera
3 teske 
Mascha is gewoon te gek,
Vera maakt mooie looks en is heel aardig. 
Teske klets ook gezellig bij haar filmpjes.
Trouwens ik vind d is for dazzle ook heel leuk en lifesplash.

Heb je nog tips voor meiden die willen beginnen met bloggen over beauty?
Doe het voor jezelf! Bezoekers komen wel, dus geef niet op!
En trek je niks aan van haat. Het is heel moeilijk of ze te negeren. Ik reageer soms nog. Alleen ik heb nu gezien hoeveel mensen mijn blog wel leuk vinden, dus mij maakt het niet meer uit.

Wat vind je de leukste artikelen om te maken?
Het is heel moeilijk om te kiezen, maar dan toch de shoplogs, reviews en unboxing:) Er zijn nog veel meer hele leuke dingen, maar ik vind dit de leuksten. 

Wat vind je leuker, make-up of nagels?
Uhh nou nailart artikelen vind ik leuk om te maken, maar lakjes reviewen vind ik eerlijk gezegd een beetje saai. Deze artikelen worden volgens mij ook het minst gelezen. Make up is alleen moeilijker te reviewen, want dan moet je bij oogschaduw en mascara  foto's maken van je gezicht en daar is mijn camera niet de beste in. Ik vind lipsticks wel weer heel leuk dus dan ga ik denk ik toch voor make up ..... Nou arghhwww ik kan eigenlijk niet kiezen, want nu twijfel ik weer. Hihi!  Oh en even een dingetje , niet dat jullie denken dat ik swatches dus altijd stom vind om te maken.
Dat is niet zo! Als er bijvoorbeeld een leuk effect in het lakje zit vind ik het heel leuk daar over te vertellen, maar soms zijn er van die basic lakjes en dat word dan zo'n saai artikel, omdat je er niet echt veel over kan vertellen dat bedoel ik er eigenlijk mee.

Ik vond het heel erg leuk om Renée te mogen interviewen! Wil jij ook geïnterviewd worden? Vraag me dan!

Kus
NagelsvoorJou 

3 opmerkingen:

  1. hee, superleuk artikel zeg. er zitten hier en daar een paar foutjes in maar die zijn totaal niet storend. keep up!
    xx @nailsXbyXanouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drankje! Dat kan best ja, want ik heb het gesprek gekopieerd en als ik een foutje zag heb ik die verbeterd. Sorry daarvoor

      Verwijderen
  2. Oeps ik heb per ongeluk een reactie verwijderd, maar ik wil diegene wel bedanken. Het was een lieve reactie.

    BeantwoordenVerwijderen