Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Swatch Essence time for romance & english rose



Heey,
Vandaag swatch ik twee lakken van Essence, namelijk time for romance en english rose. Deze lakken heb ik in de herfst gekocht, omdat ik de lakken mooi bij de herfst vond passen. De herfst is echter alweer afgelopen, maar aan het weer te zien is de herfst nog in volle gang! Dus deze 2 lakken swatchen kan nog wel.


Ik gebruikte english rose als basiskleur. Dit is een diep rode kleur, die me doet denken aan de rode kleur van de bladeren in de herfst. 
Wauw! Dit is echt een wonderlakje. Ik denk dat ik deze lak nog ga reviewen.

Als top coat gebruikte ik time for romance. In deze lak zitten grove en fijne glitters. De kleur ziet er heel donker uit, maar hij is lichter dan english rose!

Ik ben echt verliefd op deze combinatie! De donkerrode kleur met de rode glitters geeft een warm gevoel. Ik kan me wel voorstellen dat er ook meiden zijn die deze combinatie verschrikkelijk vinden.

Wat vind jij van deze combinatie, en ga je de lakjes kopen? 

Dikke knuffel,
NagelsvoorJou

6 opmerkingen:

  1. Super mooie match! Die eerste twee fotos zijn leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik ga nu nog proberen de achtergrond iets waziger te maken, zodat de lakjes meer opvallen.

      Verwijderen
  2. Ik vind de combinatie erg mooi en die foto met die hartjes als achtergrond vind ik heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thankss! Ik ga nog proberen om de achtergrond iets te vervagen, zodat de lakken meer opvallen!

      Verwijderen