Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Nailpolish Stash Deel 2


Heey,
Gelukkig heb ik een lieve vriend waarvan ik zijn oplader mag lenen. Dus ik kan weer bloggen en twitteren! Jeeejj! Eingenlijk zou dit artikel zondag al online komen, maar dat kon niet. Daarom vandaag! Lees snel verder…


Vandaag laat ik jullie weer 10 lakjes zien. Ze komen allemaal van de HEMA. 
Deze lak is donkerblauw met een shimmers erin. Persoonlijk vind ik dit geen mooie kleur. 

Over deze gouden glitter top coat heb je al veel kunnen lezen op mijn blog. Ik swatch hem vaak over een lak.

Dit is de pink coat van de French manicure set. Paar artikelen terug heb ik hier een artikel over geschreven. 

Dit is de white coat van de French manicure set. Een paar artikelen terug kun je hier een review over lezen. 

Ook hier kun je een review van lezen. Dan moet je het vorige artikel even lezen. 
De Matt Top Coat gebruik ik niet vaak.

Dit is een hele leuke top coat met fijne witte glittertjes. Ik gebruik deze vaak over een french manicure. Dan krijg je een beetje een "trouwnagel" gevoel.

Black top coat! Deze vind ik erg leuk! Als ze in de discotheek een bepaalde lamp laten schijnen, krijgen je nagels een lichtgevend effect.

Dit is een leuke nude kleur. Ik heb hem laatst gekocht en binnenkort ga ik hem natuurlijk reviewen! 

Deze top coat heb ik ook nog niet zo lang geleden gekocht. Review komt ook nog!

Ik zie nu pas dat ik 9 lakjes had geschoten… oeps! Dus nog snel even lakje nummer 10 op de foto gezet. Dit is een paars lakje met glitters erin. Net als de eerste lak, vind ik dit geen mooi lakje.

Welke lakken heb jij al?

veel liefs!
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten