Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Wie Wat Waar Wanneer? Tag


Hee!
Leuk dat jullie weer mijn artikel lezen na een lange tijd pauze. Ik heb hiervoor gekozen, omdat het met mij niet goed ging en ik heel veel rust nodig had. Af en toe zit ik weer in een dipje, maar gelukkig zijn er meer mooie dagen dan vervelende dagen. Ik ben weer begonnen met bloggen en om jullie geheugen weer een beetje "NagelsvoorJou fris" te maken, heb ik voor jullie een selfmade tag. Veel plezier!

Wie was ik ook al weer?
Ik ben een meisje van 15 van het account  NagelsvoorJou. 

Wat deed ik ook al weer?
Voor het poosje rust, bracht ik tweets de wereld in over make-up, waarvan 99% nagellak. Ook schreef ik artikelen op mijn blog. In het begin alleen op nagelgebied, later wat meer lifestyle.

Waar kun je mij vinden?
Ik ben begonnen op twitter, waar ik nu nog steeds op zit. Later ben ik gaan bloggen en daarna heb ik een YouTube account aangemaakt. Omdat ik geen geschikt bewerkingsprogramma kon vinden, is hier niet veel van gekomen. Laatst heb ik een nieuw besturingsprogramma gekregen, Windows 8, en ik zal kijken als ik hier wat meer met filmpjes op kan. Als ik alles weer aan kan en mijn blog loopt een beetje, start ik een account op instagram. 

Een kort artikel, maar misschien net genoeg om weer een beetje naar voren te krijgen welke van de zoveel make up accounts ik ben.

Volgende week weer 2 artikelen per week online, hoop ik. Ik heb er zin in en hoop dat ik er weer tegenaan kan. Wish me luck!

Liefs,
NagelsvoorJou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten