Pagina's

dinsdag 29 april 2014

Tag: Spring has Sprung


 

 

 

 

 

 

 

 





Hoi meiden!
Leuk dat je weer een kijkje op mijn blog neemt. Op verschillende blogs heb je waarschijnlijk deze tag al voorbij zien komen. Aangezien ik dol op tags ben en het de laatste tijd lekker lenteweer is, leek het mij leuk om ook deze tag in te vullen! Veel leesplezier!







Naar welke trends kijk je het meeste uit?
Er zijn niet echt bepaalde trends waar ik heel erg naar uitkijk. Ik vind het gewoon fijn als ik een winkel inloop, dat er allemaal vrolijke gekleurde kleren in de winkel hangen. Eindelijk zijn we van de saaie, donkere herfst- en winterkleuren af. Verder vind ik de sieraden tijdens de lente ook fantastisch. Lekker fleurig!


http://www.sixsieraden.nl/


Wat is je favoriet kledingstuk voor de lente?
Sowieso een lichte spijkerbroek. Verder weet ik het niet zo goed. Een crop topje? Maar dan moet er wel een hemdje onder. Ook vind de gebroken witte, leren jasjes helemaal super. Een leuk knalshirtje eronder. Waauw!

Wat ga je doen tijdens de vakantie voor de lente?
Natuurlijk ga ik shoppen. Ik ben één keer deze week in de stad geweest om te winkelen en paar keer in het dorp voor make-up spulletjes. Waarschijnlijk ga ik nog naar de Primarkt, maar dat is nog niet zeker! Ik hoop het wel! Verder natuurlijk afspreken met vriendinnen, oppassen op een paar kinderen, naar een discotheek, naar een feest van een vriendin en natuurlijk aan mijn blog werken. Dat vind ik in de vakantie wel erg lastig. Nu ga ik 's ochtends weg en kom ik 's avonds weer. Tijdens de schoolperiode is het huiswerk af en bloggen maar. Dan het je net te weinig tijd om nog naar vriendinnen te gaan. En natuurlijk vind ik niet dat vriendschappen moeten lijden onder mijn blog.


 
Wat is je favoriete lipkleur?
Ik ben niet echt een lippenstift fan. Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor een heel bescheiden kleurtje.

En je favoriete lente nagellak kleur?
Net als veel andere meiden, houd ik van de pastelkleuren. Helaas lakken die van mij verschrikkelijk moeilijk. Daarom heb ik nu heel vaak mintgroene, koraal en babyroze kleurtjes op. Fleurig, net zo als de lente!
 www.animaatjes.nl How about je favoriete lente kleur in het algemeen?
Koraal en neonroze, persoonlijk vind ik het prachtig! Ook de pastelkleuren vind ik mooi.

Favoriete starbucks drankje in de lente?
Is het raar als ik nog nooit Starbucks drankjes gedronken heb?


 Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Mmm, een beetje. Maar ik houd niet zo van de donkere kleuren, dus ik draag in de herfst en winter ook wel kleur. Maar het wordt nu wel keuriger.

Waar heb je het meeste zin als het gaat om de lente dit jaar?
Weer dagen kunnen buiten zitten, weer de eerste ijsjes eten van het jaar. De geur van bloemen en de lammetjes komen weer buiten. Heerlijk toch? Wel vind ik het heel jammer dat al het ongedierte de kou hebben overleefd. Overal zie je vieze beestjes in het gras en onderhand stikt het alweer van de prikvliegjes.











runandrearun.nl


Kortom, ik houd van de lente! De lekker dagen, de vrolijke kleuren en de vrolijke dieren en mensen! Leuk toch? Houd jij ook van de lente? En als je deze tag ook gemaakt hebt, zet de link van je blog dan even in de comments hieronder. Dankje!

Knuffel,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten