Pagina's

zondag 27 april 2014

HEMA foundation + foundationkwast











 Hee! Vandaag review ik een foundation en foundationkwast van de Hema. Dit is mijn aller eerste foundation en kwast. Ik heb gekozen voor een foundation met een lichte dekking. Benieuwd wat ik van deze budgetproducten vind? Lees dan snel verder!
































Foundation, ik was er niet bekend mee. Voorheen altijd een bb-cream gebruikt. Uit nieuwsgierigheid heb ik een budget foundation van de Hema gekocht. Aan de hand van een schema in de winkel, kwam ik bij deze foundation uit. Dit is een foundation voor alle huidtypes en met een lichte tot medium dekking. Dit is nummer 01, dat geeft de tint aan van de foundation. 01 is één van de lichtste tinten.

Volgens Hema:
"Luchtige textuur voor een natuurlijke, transparante teint. Verrijkt met vitamine E die helpt beschermen tegen invloeden van buitenaf."
De foundation is dermatologisch getest. Dat houdt in dat een groep vrijwilligers de foundation getest hebben. Waarschijnlijk is dit product dus veilig en krijg je geen allergische reacties. Echter geeft het geen garantie.


De dekking is prima. Zoals Hema al beweerde, heeft deze foundation een lichte en natuurlijke dekking. Het geeft de rode plekjes een mooiere, natuurlijke huidskleur. Tot mijn verbazing blijft de foundation ook de hele dag zitten! Natuurlijk is het aan de eind van de dag wel iets minder, maar nog altijd heb ik geen rode plekjes. En dat voor een goedkope foundation met een lichte tint.


 In deze tube zit 40 ml en de prijs was €3,-. een prima kwaliteits-en prijsverhouding.



















De kwast heb ik voor €3,10 gekocht. Later kwam ik erachter dat deze ook in het wit en roze verkrijgbaar was. Jammer, maar het gaat natuurlijk om de werking. Aangezien dit mijn eerste kwast is en ik dus niet bekend ben met kwasten, heb ik niet zo veel kennis hierover. Daarom lijkt het mij slim om meer mijn verwachtingen met de werking te vergelijken. Hopelijke kunnen de meiden die wel ervaring met kwasten hebben, toch nog beslissen of hun deze kwast gaan kopen of niet.

 

 

Ik had deze kwast gekocht, omdat ik dus echt niet tegen plakkerige, vieze dingen kan. Voorheen gebruikte ik altijd bb-cream en ik vond het echt verschrikkelijk om dit uit te moeten smeren met mijn handen. De crème werd niet gelijkmatig verdeeld, ik kreeg strepen en vlekken in mijn gezicht en het wilde gewoon niet van mijn handen af, hoe vaak ik ook waste. Misschien lag het ook aan de bb-cream die ik had, maar ik was er al snel zat van. Met deze kwast en een foundation, hoopte ik dat dit probleem was opgelost. Helaas, dit is niet het geval. Na tijd moet je nog met je handen de foundation inwrijven. Dus nog altijd vieze handen. Jammer, maar deze foundation krijg je met hard boenen wel van je handen af. Ik vind wel dat je de foundation heel makkelijk kan aanbrengen met de kwast. Langs je hoofdhaar en om je mond, zonder dat je foundation in je haar of op je lippen krijgt. Na tijd even met je handen de streepjes foundation, die door de haren van de kwast zichtbaar blijven, uitsmeren. En de foundation zit prima! Ik ben tevreden over de kwast!
Hier kun je de haren van de kwast zien. Lekker stevig om gemakkelijk de foundation aan te brengen.

 

Mijn eerste foundation en mijn eerste kwast. Mijn verwachtingen komen aardig overeen met de werking van deze twee goede producten. Ik raad ze zeker aan om te kopen! Wat doe jij? 

Veel liefs,

NagelsvoorJou 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 opmerkingen: