Pagina's

zondag 13 april 2014

Quotes


Hee,
Vandaag een artikel over lifestyle. Op twitter las ik een quote en het leek mij leuk om daar een artikel van te maken. Ik heb paar mooie, grappige en gevoelige quotes uitgekozen. Kijk je mee?



Dit is zo waar. In slechte tijden kan er zo een goede dag tussen zitten. Elke dag is een nieuw begin, dus begin de dag ook opnieuw.

Dit is denk ik voor veel meiden een goede quote. Niemand is perfect. Iedereen maakt fouten. 

Dit is eingelijk het bewijs van de vorige quote. Men mag fouten maken, dat is beter dan doen alsof je perfect bent.

Wees altijd jezelf! Wat mensen ook over je denken. 

True!

Deze vind ik schattig! 

Liefde is voelen dat het echt is, niet alleen maar ik houd van je zeggen.

Je kan pas door in de toekomst, als je het verleden achter je laat. In sommige dingen is dit waar, maar soms ook niet.

Hier ben ik mee eens.

Deze vind ik heel mooi en ligt bij mij een beetje gevoelig. Soms kun je dingen niet laten stoppen, maar moet je er mee leven . Hoe moeilijk het ook is.

Iemand is knap, als hij/zij een mooi innerlijk heeft, geen mooi uiterlijk. Dit roept bij mij de vraag op: waarom gebruik ik make up? Echte vrienden gaan toch op mijn innerlijk af, in plaats van mijn uiterlijk.

Stress niet om mensen die het je moeilijk maken. Maak lol met de mensen waar jij om geeft en die om jou geven.

Deze vind ik ook heel mooi bedacht.

Ooit zal dit je overkomen!

Dit wil ik echt doen! Ik ben er de laatse tijd wel achtergekomen, maar alsnog vraag ik me af wat er zou gebeuren.

Soms zijn het niet jouw problemen, maar die van een ander en moet je alles een beetje achter je laten.

Iedereen is uniek, ga dus geen andere mensen kopiëren.

Dit klopt helemaal. Volg je hart en word gelukkig.

Deze slaat echt op mij. In groep 5 voor het laatst verkering gehad, maar ik heb altijd goede raad voor vrienden met liefdesproblemen. Meestal komen ze dan ook naar mij toe, haha!

Dit was het alweer. Quotes zijn kort, maar geven zoveel gevoel. En bij elk mens komt er weer een ander gevoel omhoog. Dat vind ik nou zo mooi aan quotes. En jij, wat vind jij mooi aan quotes?

Knuffel,
NagelsvoorJou 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten