Pagina's

dinsdag 15 april 2014

Swacht Hema nagellakken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallo meiden,

Leuk dat jullie weer een kijkje op mijn blog nemen. Deze week heb ik 5 nieuwe lakken van de Hema gekocht. Een budgetmerk die over het algemeen goede nagellak heeft. De lente begint weer, en de zachte pastelkleurtjes zijn weer helemaal in. In de loop van tijd, zullen ook weer de knalkleurtjes weer helemaal hip worden. Dus deze heb ik ook maar meteen gekocht. Tijd om te swatchen!



 Aangezien ik het zonde vond om de lakken steeds op alle nagels te swachten, heb ik elke kleur op 1 nagel op mijn hand aangebracht.
 
Ik begin met de 3 kleinste lakken. Deze lakken kosten €2,25 per stuk. In elke lak zit 7mL. 


Ik begin met de oranje lak. Dit is nummer 20. In 2 laagjes waren mijn nagels goed bedekt. Voor een iets feller resultaat heb ik nog een 3e laag aangebracht.  
 
De volgende lak is nummer 14. Dit is een diep roze kleur. Persoonlijk vind ik dit niet  een echt lente lakje. Dit lakje zou je mij eerder in de zomer zien dragen. Ik heb 2 subtiele laagjes aangebracht voor mooi resultaat op mijn ringvinger.
Deze groene lak vind ik persoonlijk een hele mooie kleur. Groen was een van de weinige kleuren in mijn stash die ik niet had. De lak kon ik op mijn linkerhand makkelijk aanbrengen, maar op mijn rechterhand ging dit wat ingewikkelder. Na 3 laagjes was mijn middelvinger prima gedekt.
 

Dit waren de kleine potjes. De volgende twee potjes bevatten 11mL en kosten €2.50. Ik heb gekozen voor een gele en lichtblauwe pasteltint. Persoonlijk vind ik dit de mooiste lente kleuren.

Laten we beginnen met deze zachte, mooie pasteltint. Normaal houd ik niet zo van gele nagellak, maar deze kleur vind ik zelf heel erg mooi. Het geeft mij zo'n warm en kietelend lente gevoel. Helaas was de lak aanbrengen niet zo gemakkelijk. Ik heb mijn ringvinger drie keer over moeten lakken voor een aardig resultaat. perfect was het nog steeds niet. Geduld is bij deze lak een schone zaak. Voor een gele lak vind ik de 3 laagjes die ik moest gebruiken niet veel. Een goede dekking heeft deze lak dus wel. Deze lak heeft het nummer 443 gekregen.
 


We zijn al weer aan de laatste lak toegekomen. Een mooie zachte blauwe kleur die me doet denken een de geboorte van een jongetje! Ook dit lakje was moeilijk aan te brengen. De lak leek wel stroef! Na 3 laagjes heb ik nog wel een mooi resultaat op mijn duim gekregen. Ook bij dit lakje geldt, geduld is een schone zaak. Als je de lak netjes en zorgvuldig aanbrengt, zal je wel een mooi resultaat krijgen. Dit lakje heeft het nummer 442 op zijn dop.
 

Kortom, de knallende kleurtjes raad ik aan. Als ze in groter formaat beschikbaar zijn, zou ik die kopen. Voor pasteltinten zou ik zelf een ander merk aanraden, maar met een beetje geduld, zal ook deze lak mooi op je nagels staan!

Wat vind jij van de kleuren? Ga jij ze kopen, of heb je ze al?

Heel veel liefs,
NagelsvoorJou

 

1 opmerking:

  1. Mooie kleuren nagellak! Ik vind de lichtblauwe pastelkleur erg mooi, leuk voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen