Pagina's

zondag 13 april 2014

Review Hema verzachtende nagelriemolie met citroen en amandel


 

Hallo meiden,
Mijn nagelriemen hebben weer een grote beurt nodig en dit leek mij een goede gelegenheid om een review te schrijven over de nagelriemolie die ik gebruik voor mijn nagelriemen. Veel plezier!





Ik heb deze nagelriemolie gekocht voor
Volgens Hema: "Met Citroen en Amandelolie, hydrateert en verzacht je huid rondom de nagels. Herstelt, voedt en versterkt de nagels en nagelriemen. Speciaal aanbevolen voor zachte, breekbare of splijtende nagels. Bevat Joboba olie die tegen de schadelijke invloed van buitenaf beschermt.

De citroen en amandel moeten voor een zachte huid zorgen. De Joboba beschermt de schadelijke invloed van buitenaf.
De Jojoba olie wordt uit de vruchten van de Jojobastruik gehaald. 
http://askanesthetician.wordpress.com



Dit waren mijn nagelriemen voor het verzorgen. Zo als je ziet, ziet het er niet echt mooi uit.

Op ongelakte nagels heb ik de nagelriemolie op de huid rond van nagels aangebracht. Met ronddraaiende bewegingen masseerde ik mijn nagels in. Toen heb ik met behulp van een bokkenpootje mijn nagelriemen teruggeduwd. Dit ging makkelijk en pijnloos. De olie trekt niet snel in. 
Hier ziet de huid rond mijn nagels er veel mooier en gezonder uit 

Zoals alle Hemalakjes heeft ook deze cuticle lemon oil een dun afgesneden kwastje. In het potje zit 11 mL en koste tussen de €2,50 en €3,50. De exacte prijs weet ik helaas niet meer, maar low budget is het zeker!

Kortom, door een snel verbeterd en goed resultaat raadt ik je aan om deze nagelolie te kopen. De olie trekt niet snel in, maar dit is geen ramp. Hier kun je ook niks over zeggen qua prijs.

Werking: ++
Kwaliteit/prijsverhouding: +++
Uiterlijk product: +/-

Heb jij de olie al? En wat vind jij ervan? Of ga je de olie nog kopen?

Liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten