Pagina's

maandag 10 februari 2014

Tag: bloggen



Heey,
Sorry dat er de laatste week al zo veel tags zijn gekomen, maar ik heb het heel druk en ben net terug van familieweekend. Een tag is daarom het makkelijkst. Deze tag gaat over bloggen. Lees snel verder…


Hoe lang blog je al?
Ik blog nu ongeveer een half jaar.
Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog? Sowieso te weinig. Als ik een artikelen schrijf een uur of langer. Maar er zitten dagen bij dat ik niks doe. Niet heel erg slim.
Weten mensen in je omgeving dat je blogt? Nee er is eigenlijk helemaal niemand die dat weet. Ik durf het niet zo goed te vertellen, want ik weet zeker dat heel veel het dom zullen vinden.
Hoeveel volgers heb je?
Twitter 332
Bloglovin 12
YouTube3
Volg jij mij ook al? 
Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen? Ik volgde op mijn eigen twitteraccount al heel erg veel beautybloggers en dan vooral op het gebied van nagels. Het leek me best leuk om dat ook te doen, en toen ben ik begonnen op twitter. Op twitter waren paar volgers die vroegen als ik een blog wilde maken. Dat leek mij ook leuk dus toen heb ik dat gedaan.

Wat vind je het leukste aan je blog? Het leukste aan mijn blog? Mmm moeilijke vraag. Het leukste aan bloggen weet ik wel. Dat zijn reviews schrijven. Je kan dan gewoon je mening geven en dat kan nooit fout zijn.
Waar haal jij je inspiratie vandaan? Heel erg verschillend. Het ene moment ben ik inspiratieloos en maak ik een nail art na of bedenk iets vanuit een nail art. De andere keer zit ik bomvol leuke ideeën.
Heb je wel eens dat je geen tijd of zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op? Zoals je al hebt kunnen lezen, heb ik niet vaak tijd. Echter heb ik wel altijd zin! Meestal maak ik 2 artikelen zaterdag en 1 artikel midden in de week. Als ik ziek ben of vakantie heb maak ik soms 5 per dag.
Dit was de tag alweer. Beetje aan de korte kant, maar ik had helaas te weinig tijd door de familieweekend. 

Veel liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten