Pagina's

maandag 3 februari 2014

TAG: Hoe fake ben jij?


 
Bron: degrotespeelgoedwinkel.nl
Heey, 
De hoe fake ben jij tag kwam ik tegen op beauty before breakfast. Dit is een hele leuke blog met allemaal tags. Neem zeker een kijkje op BBB, dat is echt de moeite waard. Wil je weten als ik er fake bij loop, of toch wel puur natuur. Lees dan snel verder…



Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? Nee. Ik heb er eingelijk ook nog nooit aan gedacht. Ik snap wel dat sommige mensen het willen, maar zelf wil ik het niet. 
Gebruik je valse wimpers? Nee, nog nooit gebruikt. Ik heb van mij zelf aardig lange wimpers, dus ik heb het niet nodig. Hele lange nepwimpers vind ik ook niet mooi. 
 Draag je haarextensions? Nee, als ik mijn haar wat langer wil hebben, knip ik gwn om de 6 weken de puntjes en dan is mijn haar na paar maanden wel weer wat langer.

Gebruik je iedere dag make-up? Op school elke dag en zaterdags ook. Alleen op zondag niet. Dan is het huiswerkdag en zit ik lekker met een trainingspak, paardestaart, maskertje en heerlijk make-up loos aan mijn bureau. Heerlijk! Alleen het huiswerk verpruts het een beetje… Als ik make-up op heb, is het een klein beetje mascara en af en toe een bbcrème. 
Kan je nog zonder make-up? Als je make-up gewoon legaal kan kopen en er verder niks met mijn huid gebeurd, dan niet. Maar als het op een of andere manier illegaal wordt (lijkt me raar) dan kan ik heus wel zonder. En als ik er niet tegen kon, tja dan moet ik ook wel zonder. 
Draag je nepnagels? Nee. mijn nagels waren een poosje lang, maar onderhand zijn ze allemaal alweer geknapt. Ik denk dat ik binnenkort wel is acryl nagels ga laten zetten. Maar dat weet ik nog niet w

Verf je je haar? Nee, maar dat ga ik binnenkort wel doen. Mijn haar wordt om de dag donkerder, dus ik ga highlights laten zetten of mijn haar blond laten dippen.

Ga je onder de zonnebank? Nee. En ben ik ook (nog) niet van plan.
Gebruik je zelfbruiner? Af en toe gebruik ik wel een bbcrème. Dat geeft net een wat donkerdere tint af. Vind ik wel fijn in de wintermaanden. 
Heb je tattoos? Nee. Later, als ik kinderen heb, ga ik de naam van hun op mijn enkel zetten denk ik.
Bron: zwangerschapspagina

Heb je piercings? Ik heb oorbellen, verder niks. Als ik een jaar of 18 ben en mooi slank, zou ik misschien wel een nagelpiercing willen. Dat vind ik zo mooi. Maar aan de andere kant is het best wel onhygiënisch. Een twijfelgeval dus.

Bron: Wikipedia 

Ik denk dat ik niet echt fake ben. Ik gebruik mascara en heel af en toen bbcrème. Verder wil ik niet mijn hele lichaam laten ombouwen. En jij? Ben jij fake? 

Veel liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten