Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Shoplog: Vakantie


Hee,
Het is vakantie en voor meiden betekend dat shoppen! Ook ik heb weer met geld zitten rollen. In dit artikel laat ik zien wat ik heb gekocht. In dit artikel ontbreken de kleren, omdat de winkels waar ik de kleren gekocht heb op een lokale plek zit, en velen hier dus niks aan zullen hebben. Ook ontbreken er nog elastiekjes, maar dat is niet zo bijzonder. Wil je weten wat ik nog wel voor leuks gekocht heb deze vakantie? Lees dan snel verder!



Ik ga beginnen met de spulletjes die ik voor mijn kamer gekocht heb. Op mijn kamer heb ik best veel dingen veranderd. Ik had een dienblad met al mijn lakjes daarop. Ik vond dit best irritant, omdat de lakjes heel snel vielen. Toen las ik op de blog van Julia, van nailnerdjess, deze handige tip. Je lakjes in mooie, glazen potten. Chique toch?!
Ik vind vooral het strikje erom heel liefelijk. Ik heb deze potten bij de Xenos gekocht voor weinig geld.


 Alle details in mijn kamer zijn wit. Op de vensterbank had een beeldje staan die totaal niet bij de rest van mijn kamer past. Dit beeldje, die ik van mijn opa geërfd heb, staat nu op mijn tweede slaapkamer. Op die kamer slaap ik best vaak en ook heel lekker. Dus daar staan alle spulletjes die veel voor mij betekenen. Maar omdat op mijn "echte" eigen kamer nu een plekje vrij had op de vensterbank, heb ik ook deze 3 lijstjes gekocht. Eigenlijk moet je ze ophangen, maar dit lijkt ook leuk. Op de lijstjes staan: Home Sweet Home, Laugh Every Day, Live With No Regrets. Ook deze leuke lijstjes zijn te koop bij de Xenos voor een lage prijs.

Natuurlijk heb ik ook weer een heleboel beautyproducten gekocht. De foundation van Essence is niet de goede kleur, dus hier heb ik niet veel aan. Het is wel de lichtste teint, dus dat is wel opmerkelijk. Ik heb helemaal geen super witte huid. Toen heb ik besloten om een andere foundation te kopen, dus heb ik een Etos Eigen Merk foundation gehaald. Ook was mijn mascara op, dus heb ik nog de NYC Big Bold Curl mascara gekocht. Al deze merken zijn budgetproef.

Wat ik bij de Hema gekocht heb, was voor mij echt nieuw. Als eerst de kwastenreiniger. Kan dit niet gewoon met make-up remover? Ik heb mij laten verleiden door het uiterlijk van de fles. Die roze kleur vind ik zo mooi! Dan de hairspray. Iets wat ik best wel eng vond. Je haar moet 1 à 2 tinten lichter worden door de waterstofperoxide die in de spray zit. Ik heb de spray nog niet getest, het is namelijk niet uitwasbaar. Iemand ervaring met dit product? Ik heb de haarspray voor €1.75 gekocht. Heel weinig geld dus.

Dan de Hair Repair Anti Klit van de Kruidvat. Dit product gebruik ik al maanden. Geen pijn bij het doorkammen van mijn haren en mijn haren worden er lekker zacht en niet vet van. 
De wattenschijfjes en houder heb ik bij de Action gekocht. Ook voor zeer weinig geld.

Dan deze 2 Rimmel Sweet Crush lakken. Deze lakken geven een suikerachtig resultaat. Super leuk! Verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren. Ik heb er bij de Etos €7,99 voor betaald. Eén kreeg ik gratis.

Dan deze heerlijke parfum van Cristina Aguilera. De parfum heet Red Sin. Voor ongeveer €20-, heb je 15 ml bij de Douglas. Ook niet duur dus. Het flesje vind ik persoonlijk heel chique.

Deze oorbellen vind ik zelf super leuk. Ik heb deze bij de Six gekocht voor €5.95. Een normale prijs voor oorbellen. Zelf vind ik de gouden ringen met de groene kralen heel chique. Ik heb een jurkje bij de Only gekocht met precies dezelfde kleuren. 

En als laatste deze hippe pilotenbril. Gekocht voor maar €5-, bij, je hoort het goed, de Intertoys. Het is een prima pilotenbril en lekker budget.

Deze blush powder is van de Etos. Er zit een handig kwastje bij. De blush is roze en heeft het nummer 4080-207. Hier zit 8 gram in, dus je kan er wel even mee doen. De prijs was tussen de €3-, en de €4-, geloof ik.




Dit was mijn shoplog. Lekker veel geshopt. Wel te veel uitgegeven, dus nu even sparen. Als jullie reviews willen over bepaalde producten, laat het dan even hieronder in de comments weten. 

Doeii!
NagelsvoorJou



Geen opmerkingen:

Een reactie posten