Pagina's

zondag 18 mei 2014

Common white girl

Hee,
Het is weer zondag, dus tijd voor een artikel over lifestyle! Ik heb gekozen voor een tag. Waarom de tag common white girl heet? Geen idee. Ik zag in een flits staan dat blanken de tag over mochten nemen?! Het maakt mij niet uit wie deze tag over neemt. Neem het gerust over als je wilt! In deze tag worden random vragen gesteld. Zo kunnen jullie mij toch nog een beetje leren kennen, ondanks mijn anonimiteit. 



Favoriete Starbucks ?
Uuuhm... Tja. Starbucks is toch iets met koffie? Ik heb het nog nooit gedronken.

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? 
Te lang. Ik kan echt wel 3 kwartier bezig zijn met aankleden, wassen, tandenpoetsen en make-up doen. Meestal word ik dan ook anderhalf uur voordat de bus vertrekt wakker gemaakt en dan moet ik me nog haasten.


Hoeveel selfies maak je per dag?
Dat is heel moeilijk om te zeggen. Soms maak ik weken geen selfies. En soms wel 30 per dag. Ohja, op snapchat stuur ik regelmatig selfies.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Ik heb geen Instagram voor mijn blog. Op mijn persoonlijke account heb ik 160 (paar weken geleden nog meer dan 250, haha) en ik heb 13 foto's

Zeg je wel eens hard op "LOL" of "OMG" ?
Ja, omg was vooral een tik die ik had. Lol zei ik niet zo heel vaak.

Draag je soms meer dan 1 keer het zelfde kleding stuk?
Ja,  meestal doe ik 2 dagen met een setje en wordt het weer gewassen.

Ben je racistisch? 
Nee, absoluut niet. Ik kan er totaal niet tegen als mensen racistisch zijn. Meestal word ik dan boos. Op school hebben we er gelukkig niet zo veel last van. Maar met sportwedstrijden helaas wel...

Hoeveel tweets heb je?
Op dit moment 5123 tweets.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Twitter! Waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Misschien omdat ik hier het meeste mee met mijn blog bereiken kan via Twitter.

Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Na schooltijd moet ik natuurlijk huiswerk maken en leren, dan ga ik trainen en dan artikelen schrijven voor mijn blog. Ondertussen ben ik actief op Twitter. In het weekend ga ik met vriendinnen afspreken of lekker bakken.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Super makkelijk, Fun, Dylan Heagens en Kalvijn van TheKelVlog. En natuurlijk kan ik vaak naar filmpjes van Mascha, Teske, Vera Camilla en Laura.

Hoe vaak doe je je nagels?
Tja, heel verschillend. Soms 3 weken niks en soms om de dag.
Ben je een shopaholic?
Ja, haha. Deze vakantie was vooral weer abnormaal. Kijk maar is op de shoplog van een poosje geleden. 

Hoe vaak heb jij Mean Girls gezien?
Ik heb werkelijk geen idee wat mean girls is, dus waarschijnlijk nog nooit!

Heb je veel kleren?
Elk meisje vind toch dat ze niet te veel kleren heeft. Er kunnen altijd nog kleren bij! Ik heb genoeg, maar ik draag eigenlijk een kwart maar. 



Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten?
Soms, als het eten er lekker uit ziet of als ik me verveel!

Draag je elke dag make-up?
Nee. Op zondag is het huiswerkdag dus dan niet. De zaterdag sla ik ook wel eens over. Tijdens schooldagen heb ik altijd make-up op. Soms alleen mascara, maar soms ook wel een foundation en blush. 

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Op dit moment sta ik 5x een 6, 6x een 7, 1x een 8 en 1x een 4. Aardige cijfers, vind ik zelf.

Hoe doe je je haar altijd?
Los of in een staart. Los meestal met 1 plukje vast geknipt. Af en toe heb ik een knot in.

Zie je er altijd goed uit?
Nee, vooral na het uitgaan niet =P

Dit was de tag alweer! Neem hem gerust over, ongeacht je huidskleur!

Liefs,
NagelsvoorJou



Geen opmerkingen:

Een reactie posten