Pagina's

donderdag 8 mei 2014

GASTBLOGGER ANOUK: Muziek Tag

Hoi allemaal, vandaag ga ik een tag doen! Namelijk de muziek tag. Ik heb deze tag gevonden op aspasiablog.wordpress.com en ze heeft hem zelf gemaakt. Ik ben zelf een grote muziekliefhebster en waarschijnlijk zullen er in dit artikel veel liedjes van Glee verschijnen, want ik ben een echte Gleek! Laten we beginnen!


1.    Wat is jouw favoriete nummer aller tijden?
Pff… Dat is een lastige vraag, ik heb namelijk veel te veel favoriete nummers! Ik denk dat dat op dit moment toch wel het lied Landslide van Glee is!

2.    Welk(e) nummer(s) mogen op jouw begrafenis gespeeld worden?
Cry van Lea Michele,

3.    Welk nummer wil jij voor jouw openingsdans als je gaat trouwen? Als je al getrouwd bent: op welk nummer heb jij je openingsdans gedaan?
Tja, ik heb echt nog geen idee. Ik denk ook niet dat ik dat op mijn 13e al hoef te weten ;)

4.    Naar welk nummer luister je op dit ogenblik vaak?
Ik luister nu erg vaak naar het lied It’s time van Glee. Dat komt omdat ik dit nummer erg mooi vind en degene die het zingt heeft een hele mooie stem die mooi aansluit op het lied!

5.    Welke artiesten vind je overschat?
Pfoe, dat zijn er toch nog best veel. Ik denk dat Miley Cyrus wel echt uit die groep springt. Ik vind het echt zonde dat ze zich nu op deze manier gedraagt!

6.    Welke vind je ondergewaardeerd en/of zouden bekender mogen zijn?
Veel van jullie zullen Ed Sheeran wel kennen. Hij is wel redelijk bekend, maar hij heeft enorm veel mooie liedjes die echt heel onbekend zijn zoals Lego house http://youtu.be/c4BLVznuWnU

7.    Van wie was je fan als kind?
Tja, dat is toch echt K3. High School Musical vond ik ook geweldig!

8.    Koop je soms nog echte CD’s?
Nee, Ik koop zelf geen CD’s. Ik krijg voortaan wel heel veel CD’s van mijn ouders. Dat zijn vooral CD’s van Birdy en Glee.

9.    Favoriete break up song?
Don’t speak van Glee!

10.  Favoriete muziek om op te dansen?
You can’t stop the beat van Hairspray of van Glee.

11.  Favoriete muziek om te sporten: hardlopen, fitness,…?
Ik doe zelf niet aan dat soort dingen, dus daar kan ik niks over zeggen.

12.  Welk nummer maakt je blij?
Mean van Taylor Swift. Dit is een erg mooi lied met een hele mooie boodschap die me in barre tijden weer hoop geeft!
13. Nummer dat je dat instant zomergevoel geeft?
Ik zie zomer als vrolijkheid en dat gevoel krijg ik wel bij het lied Wings van Little Mix.

14. Wie zijn je favoriete YouTube artiesten?
Dat zijn zeker weten Sam Tsui en Noelle+Ryland!

15. Volg je zangwedstrijden zoals The Voice, Idols en X Factor?
Ja, ik volg ze wel. Wel veel minder dan eerst, want je ziet gewoon gebeuren dat de beste mensen er veel te vroeg uit worden gestuurd en dat vind ik echt zonde!

Dat was de Muziek tag alweer! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en als je wilt mag je hem gewoon overnemen!

Liefs,

Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten