Pagina's

maandag 19 mei 2014

Kruidvat scrubgel


Hi,
Leuk dat je op mijn blog kijkt. Vandaag review ik de scrubgel van de kruidvat. Ik heb een droge huid en ik was op zoek naar een budget scrub. In de kruidvat slaagde ik meteen. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder!


De scrubgel kost €1.99, erg budgetproof vergeleken andere merken. Voor Nivea en en Dove ben je al snel 10 euro kwijt. Ik kom er steeds vaker achter dat budgetmerken net zo goed kunnen zijn als duurdere merken. Vandaar dat ik vaak budget merken koop. Werkt vaak prima en beter voor mijn portemonee! In de tube zit trouwens 75 ml.

De scrubgel reinigt en stimuleert de huid op milde en grondige wijze zonder de huid uit te drogen. De extra toegevoegde jojoba, in de vorm van de zachte bolletjes, verbetert de huidconditie en stimuleert de vernieuwing van de huidcellen. Het resustaat is een schoon en fris gezicht, aldus Kruidvat.

De scrub moet je 1 à 2 keer per week aanbrengen op een vochtige en gereinigde huid. Dan masseer je de gel licht in met opwaartse bewegingen. Je begint in het midden van je gezicht en gaat zo steeds verder naar buiten. Contact met de ogen moet je vermijden. De scrub spoel je af met lauwwarm water. Let op: Niet te gebruiken bij huidproblemen of zonnebrand.

Doordat de scrubgel dermatologisch getest is, is de kans groot dat er geen huidirritaties optreden na gebruik. De scrubgel is voor alle huidtypen. De dop vind ik heel erg handig. Klikt makkelijk open en er zit een klein gaatje in, zodat er niet te veel uit komt. Zoals je kan zien op de foto

Persoonlijk vind ik de scrub geweldig. Doet zijn werk en is goedkoop. Mijn huid is weer babyzacht. Zorg er wel voor dat je de scrub wekelijks gebruikt, want het resultaat blijft niet heel erg lang, hooguit 1 à 2 weken. Voor extra verzorging kun je natuurlijk nog een dagcrème gebruiken. Wat ik ook heerlijk vind, is dat de gel lekker schuimt.

Ik ben erg tevreden over het product. Zo zie je maar weer, duurdere merken zijn niet altijd beter! Ik raad iedereen aan die last heeft van een droge huid, deze scrub te kopen.

Liefs,
NagelsvoorJou











1 opmerking: