Pagina's

dinsdag 13 mei 2014

Essence nagellak remover met kokos en papaja


Nagellakremover, elk meisje kent het denk ik wel. Een handig middeltje om gemakkelijk nagellak te verwijderen. Ik gebruik de nagellakremover van Essence met kokos en papaja. Is er eindelijk een nagellakremover op de markt gekomen die lekker ruikt? Dat zou echt fantastisch zijn, want ik vind nagellakremover zó stinken. Benieuwd wat ik van de nagellakremover vind? Lees dan snel verder!


De nagellakremover is te koop bij de Kruidvat voor 99 cent. De verpakking vind ik echt leuk. De kokosnoot, papaja en de vrouw met de gelakte nagels maken het echt af. Essence beweert dat de nagellakremover effectief  werkten alle soorten nagellak verwijdert zonder de nagelriemen of nagels zelf uit te drogen. In de remover zit aceton. Aceton is licht irriterend voor de huid. Het droogt nagelriemen en nagels uit. Ik vraag me dus af hoe deze nagellakremover met aceton niet de nagelriemen en huid kan uitdrogen. Ik merk inderdaad dat de geur van de nagellakremover wat kokosachtig is. Ik weet niet hoe papaja ruikt, dus dit weet ik niet. Ga niet diep aan de nagelremover ruiken, het is en blijft nagellakremover en dat is echt heel sterk. Ik spreek uit ervaring... Haha =$



















De dop van Essence is echt leuk. Op de dop staat het logo van Essence.


















Ik vind het gat waar de nagellakremover uit moet komen aan de grote kant. Ik heb liever een klein gaatje of een pompje. Remover verdampt heel erg snel en met een groot openingsgat nog sneller. Je watje loopt ook snel vol met remover. Een klein verbeterpuntje misschien? Het is verder niet heel storend. Gewoon een kwestie van de dop erop houden en voorzichtig zijn.
De kleur van de nagellakremover vind ik echt vet. Lekker knal en chemisch blauw, haha.

Verder is de werking gewoon super. Nagellak wordt snel verwijderd, met uitzondering van glitternagellak. Maar glitternagellak is nou eenmaal lastig om eraf te halen. Mijn nagels slaan wel wat wit uit, waarschijnlijk door de aceton. Mijn nagelriemen worden iets droger, maar dat valt mij nog mee. Verder ruiken je nagels heerlijk na het verwijderen van de nagellak.

Laat even weten als je dit artikel nuttig vond of niet. Ga jij de nagellak kopen, of niet? 

Liefs,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten