Pagina's

maandag 19 mei 2014

Nivea anti-transparant stress protect

Hee,
Iedereen kent het wel, zweten. Iets wat een mens liever niet te veel doet. Helaas wordt ook ons lichaam wel eens te warm en moet ons lichaam afgekoeld worden, zodat de eiwitten in ons lichaam niet gaan stollen. We gaan zweten en om de vieze geur tegen te gaan, heb ik deze nivea anti-transparant stress deo gekocht. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan verder. Veel plezier!

Deze deo is te koop bij veel drogisterijen, waaronder de Etos en  Kruidvat voor €3,99. De deo is dermatologisch getest. Dat houd in dat de deo getest is op vrijwilligers. Verder zit er geen alcohol en kleurstoffen in de deoderant. Onderaan de deo zit een draaisel. Als je hier aan draait, komt de deo omhoog. Een soort lippenstift dus.
  

De werking is voor mij is prima op dit moment. Geen last van zweet. Ik ga nog steeds met de bus naar school en beweeg niet zo veel door een blessure. Voor de blessure heb ik de deo één keer gebruikt, en toen zweette ik wel met fietsen. Niet lekker! De van 48 uur is niet helemaal waar. Ik kan 24 uur met de deo doen, maar niet langer. 

Aan de deo zit een frisse geur. Helaas ruik je deze niet als je hem op hebt. Het is dus niet zo als een spuitbus, dat de geur de zweetgeur tegenhoud. Deze deodorant houdt de zweet echt tegen. 

Wat ik ook heel raar vind is dat er op de deo staat: Zonder alcohol en kleurstoffen. Dan kijk ik naar de ingrediënten en dan staat er Stearyl Alcohol en Benzyl Alcohol. Is dit geen alcohol ofzo?! 

Ik weet dus echt niet wat ik van de deo moet vinden. Als je weinig zweet, zal ik de deo aanraden. Als dit niet het geval is zal ik een andere kopen. Wat zal jij doen?

Liefs,
NagelsvoorJou 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten