Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

TAG| Fasion Fun

Hee, Ik zag deze tag op Beautyfchef en het leek mij leuk om deze tag over te nemen. De tag heeft 13 verschillende vragen waar veel over te vertellen is. Natuurlijk mag je deze tag overnemen. Read it and have fun girls!  


Wat betekent fashion voor jou? 
Fashion betekent niet super veel voor mij. Natuurlijk ga ik wel wat met de mode mee, maar ik heb niet meteen de laatste trends in mijn kast hangen. Ik vind het belangrijkst om mij prettig te voelen in kleding. Iets kan mij wel heel mooi staan, maar als ik me er niet prettig in voel, koop ik het niet. Natuurlijk heb ik geen kleding aan wat me niet staan, maar waar ik me wel lekker bij voel. Het moet gewoon lekker zitten en ik moet het mooi vinden. 

Hoe beschrijf je je kledingstijl?
Basic. Ik draag niet echt gewaagde kleding. Meestal heb ik een skinny jeans aan met een hempje en daarover een leren jasje. Verder vind ik Crop tops ook leuk, alleen met een hempje eronder. Verder draag ik gewoon shirtjes met een leuke tekst of print erop. Best basic dus.
Wat is je favo mode stad?
Wat is mijn Favo mode stad? Mmm, een iets moeilijkere vraag. Natuurlijk is Almere geweldig geworden door de Primarkt. Groningen is best een leuke stad om te winkelen en Zwolle ook. Londen lijkt mij echt geweldig! 

Bij welke winkel slaag je altijd?
Only!  ik heb die winkel net ontdekt, maar ik vind het ge-wel-dig. Ben er 4 keer geweest en 4 keer heb ik super leuke kleren gekocht! Verder vind ik the Sting ook leuk, maar dan moet ik altijd best lang zoeken. Er is daar zoveel keuze!
Welke winkel bezoek je graag, maar slaag je niet snel? Sowieso de Coolcat en de H&M. Bij de Coolcat hebben ze wel leuke kleurtjes, maar de kleren zijn vaak net iets te sexy en de teksten op sommige shirtjes zijn ook iets te erg.
Hoeveel geef jij uit aan kleding?
Dat is heel verschillend. Deze vakantie heb ik te veel uitgegeven, maar andere maanden geef ik niks uit of stukken minder. Als je wil zien wat ik gekocht heb in de vakantie moet je hier klikken.
Heb je een item in je kast dat je nog nooit hebt gedragen?
Haha ja! Ergens in mijn kast ligt nog een witte tuinbroek! Hahaha verschrikkelijk!  
Heb je een fashiongeheim?
Niet echt een fashiongeheim. Wat ik altijd denk bij kleren is: koop wat jij mooi vind en comfortabel zit.
Mijn kast hangt vol metBroeken. Ik geloof dat ik 17 broeken heb, waarvan ik er maar 8 draag. Verder heb ik 3 leren jasjes en heel veel T-shirtjes met korte mouw.
Wat is je meest comfortabele item?
Ik houd echt van shortjes met een hempje. Dat vind ik het lekkerst zitten. Maar op koude dagen is dit natuurlijk niks, dus dan vind ik een trainingspak heerlijk om te dragen. Verder ben ik ook dol op mijn badjas. Lekker zacht. 
Welk item zou je voor geen goud dragen?Zoals je net al hebt kunnen lezen, de tuinbroek. Verder vind ik crocs verschrikkelijk en zal je mij ook nooit ik een blazer zien. Sandalen vind ik ook zo lelijk. Maar als ik er goud voor zou krijgen draag ik het wel hoor! Dan lever ik het goud weer in en dan kan ik een heleboel leuke kleren kopen!
What is your go-to outfit when you have no idea what to wear?Een skinny jeans met een vrolijk hempje of shirtje en daarover een leren jasje. Staat altijd vlot. Een leuke armband of oorbellen erbij en je komt toch nog goed voor de dag!
One fashion trend you wish would come back or stay?Ik hoop dat de crêpe tops blijven. Echt, dat vind ik zo mooi. Verder blijven studs geweldig en de pilotenbril vind ik ook helemaal super. Jumpsuits mogen van mij ook niet ontbreken!
Dit was alweer de tag. Natuurlijk mag jij de tag overnemen. Ik tag hierbij Isa en NailsByFML.
Liefs,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten