Pagina's

zondag 29 september 2013

DumpJeNailArt

Heey,
Deze week had ik een paar x gevraagd als mensen hun nail art wilden tweeten, zodat ik ze op mijn blog kon zetten. Zo te zien heb ik een paar fanatieke nagellakers tussen mijn volgers zitten, want er zitten echt een paar leuke bij!

We beginnen met @anoukpeijsx. Dit is de enigste die geen nagelaccount heeft. Ze heeft haar nagels met een koraalkleurtje (?) gelakt en haar ringvinger zilver. Zelf maak ik dit ook vaak, omdat het makkelijk te doen is, maar wel super leuk staat!

De 2e nail art is van @Lovely_NailartX. Zij heeft gekozen om vlaggen te maken. Ik vind het goed gelukt!

De volgende 2 nail arts komen van @protect_nails. Deze 2 vind ik echt heel mooi! Vooral die van de kaarten.


En nu zijn we alweer bij de laatste aangekomen. Dit is de nail art van @LakJeNagels. Als je haar nog niet volgt, dan moet je dat echt meteen doen! Ze is echt mijn grote voorbeeld! Ook deze x heeft ze er weer wat moois van gemaakt!


Als ik zo naar alle foto's kijk, vind ik toch de kaarten van @protect_nails het leukst!

Welke nail art vinden jullie het mooist? En moet ik dit vaker doen? Laat het me ff weten!

Veel liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten