Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

Shoplog Hema

Heey!

Sorry dat ik de laatste tijd niks meer getweet en geblogd had, maar mijn IPod was er mee gestopt en ik had het te druk met school om er mee heen te gaan. Maar hij doet het nu weer en ik ben de hele middag aan de studie geweest zodat ik deze week wat extra kan tweeten en bloggen!

Twee week geleden heb ik van mn moeder deze nagelriemolie en nail hardener van de Hema gekregen.
Ik dacht dat ze €3,25 kosten, maar dat weet ik ook niet zeker. In ieder geval rond de 3 euro per potje. Een mooie prijs voor deze twee producten. 

Nail Hardener
Ik was heel erg benieuwd naar deze nail hardener. Hiervoor had ik de nail hardener van de Etos, en die werkte tot mijn verbazing erg goed! 




In het potje zit 11 mL




Deze kuur moet je 2 weken lang om de dag aanbrengen op je nagels. Als je een nieuw laagje aanbrengt, moet je wel eerst het vorige laagje eraf halen met nagelremover. Na de kuur is 1x in de week voldoende

De nagel wordt verhard door formaldehyde. Dit is het enige bestanddeel dat in de nagel doordringt en deze voor langere tijd merkbaar harder maakt. 


Mijn nagels voor de kuur. Ze waren erg verzwakt omdat ik 2 weken gellak om mijn nagels had.

En dit zijn mijn nagels na 2 weken. Ze lijken heel erg geel, maar dat is niet zo. Het is buiten donker en er schijnt nu een gele lamp op mijn nagels. Mijn nagels zijn er niet echt langer op geworden, maar wel iets sterker. Omdat ik 2 weken gellak op heb gehad en je de lak er af moet vijlen wat ik niet goed gedaan heb, kan het best zijn dat de nail hardener niet goed in wilde trekken. Als dit het geval is, komt er nog een x een artikel over. 

Nu verder met de nagelriemolie.




Ook in dit potje zit 11 mL


De olie moet je op schone ongelakte nagels en nagelriemen aanbrengen. Dan moet je met je vingertoppen de olie met ronddraaiende bewegingen inmasseren.

In de nagelriemolie zit citroen en amandelolie die de huid rondom de nagel hydrateert en verzacht. Het herstelt, voedt en versterkt de nagels en nagelriemen. Ook bevat de olie Jojoba olie die tegen de schadelijke invloed van buitenaf beschermt

Ik heb de nagelriemolie alleen voor mijn nagelriemen gebruikt. Ze zien er verzorgd en soepel, maar tegelijkertijd ook sterk uit. Ik ben heel tevreden over dit product.

Kortom, deze nagelriemolie ga ik zeker weten weer kopen. De nail hardener wil ik nog een x opnieuw testen.

Heb jij de nail hardener? En hoe werkt hij bij jou? Hoe vind je deze shoplog? En heb je nog tips voor mij, of wil je gewoon wat reageren?  Laat een reactie achter dan!

Heel veel liefs en nog een fijn weekend! X
NagelsvoorJou 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten