Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Shoplog HEMA

Heey meiden!

Vrijdag in de bus zat ik na te denken waarover ik kon bloggen. Ik had niks bijzonders meer liggen dus ik besloot om bij de HEMA nog ff wat leuks te halen. Ik wilde al graag een chameleon lakje dus kocht ik die. Bij 2 make-upjes kreeg je 10% korting, dus snel nog een mooi lakje uitzoeken. Er was niet echt een kleurtje wat me heel erg aansprak, dus wilde ik ff bij de mascara en dergelijke kijken. En toen, in een hoekje, zag ik een prachtige glitter top coat. Ik besloot ook nog om een voordeel pakket wattenschijfjes te kopen en toen ben ik gaan afrekenen.

In totaal 240 wattenschijfjes en in de potjes zit 11mL nagellak.

Wattenschijfjes:
De wattenschijfjes heb ik gebruikt om mijn nagellak eraf te halen. In totaal had ik voor mn hele hand 2 schijfjes nodig. Ik had wat glitterlak om mijn nagels zitten en de schijfjes zijn helemaal niet stuk gegaan! Echt een ++++ punt! De watjes heb ik nog niet voor mijn make-up getest.
Het voordeelpakket koste €2,90

Chameleon lakje.

Waauw dit lakje vond ik helemaal leuk! Zoals je ziet, zitten er 3 verschillende kleurtjes in het lakje, namelijk: goud, groen en blauw. Helaas is hier helemaal niks van terug te zien op mijn nagels. Heel erg jammer!

Mijn nagels zijn helemaal goud! Geen chameleon lakje dus! Toch vind ik dit ook een heel leuk kleurtje!


Dit is nummer 36, genaamd chameleon copper. In het potje zit 11 mL en kost €3,75.

Glitter top coat
Waauw deze gouden glitter lak vind ik ook zo ontzettend mooi! Ik heb hem geswatcht over de chameleon lak. 
Chameleon copper met gouden glitter top coat.

De glitters verdelen redelijk goed. Het lakje droogt absoluut niet snel, maar volgens mij is dat algemeen bekend bij glitter lakjes. 


Dit is nummer 23 en verder is het naamloos. Ook in dit potje zit 11mL en koste €2,75

Ik heb voor beide swatches 2 laagjes gebruikt. 

Zouden jullie allemaal willen reageren op mijn vorige blogpost? Alvast heel EEG bedankt!

Heel veel liefs,

NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten