Pagina's

zondag 13 oktober 2013

Battle Pink Ribbon



Heey!

Jajaa, ik had toch gezegd dat ik meer zou bloggen dit weekend! Normaal gesproken zet ik 1x in de week een artikel online, maar dit is al de 2e deze week. Maar lees snel verder!

 
Gister had ik op twitter een 'oproep' geplaatst om gastblogger te worden. En ja hoor meteen al een vrijwilliger. @JolienNailArt was wel enthousiast en wilde graag gastblogger worden. Wij diep nadenken waarover ze een artikel kon schrijven, totdat we (pling) op een goed idee kwamen. We gaan battelen! Maarja, zouden we een thema kiezen, een plaatje maken of gaven we elkaar de vrijheid om zelf wat te bedenken? Uiteindelijk kwam @JolienNailArt op het mooie idee om een Pink Ribbon nail art te maken. Allebei gingen we snel aan de slag!


Dit is de nail art van @JolienNailArt. Ik vind hem mooi! 



Dit is mijn nail art. Ik heb over 4 vingers het logo van Pink Ribbon gemaakt en ol mijn duim staat Hope For You. Eerlijk gezegt ben ik best wel telleurgesteld over het eindresultaat. Het had iets krachtigs moeten worden, iets strijdlustigst! Maar dat is het naar mijn ogen niet geworden, helaas… Ik had eerst ook iets veel anders in gedachten. Een nail art met gemarmelde nagels en watermarble met haarlak. Maar watermarble met haarlak kreeg ik vandaag gewoon niet voor elkaar. Vandaar deze nail art.

Vinden jullie de nail art van @JolienNailArt het mooist, laat dan een reactie achter met @JolienNailArt.

Vinden jullie die van mij het mooist, laat dan een reactie achter met @NagelsvoorJou.

Heel veel liefs & Bedankt voor het stemmen!

Xxx NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten