Pagina's

donderdag 12 september 2013

Swatch Maybelline lakje Cool Blue 651

Heey,
Vandaag een swatch over dit mooie, knalblauwe lakje van Maybelline.


Ik heb het lakje voor 4 euro bij de etos gekocht. Het lakje heet Cool Blue en het nummer is 651. In het potje zit 7 mL.



Zelf vind ik het een heel mooi kleutje. Lekker fris en heel zomers. Mmmmm misschien heb ik dit review niet helemaal op goede dag geplaatst met dit koud weer, maarja... Ik ben helemaal hoteldebotel van het lakje! Nadat ik met het heel fijn werkende kwastje 1 dun laagje op mijn nagels heb aangebracht, waren mijn nagels al heel mooi blauw. Toch heb ik nog een 2e dun laagje aangebracht voor een wat feller resultaat. Echt, ik word gewoon vrolijk als ik naar mijn nagels kijk! Zo mooi blauw! En dan heb ik er nog niet eens een topcoat over! Ook blijft de nagellak heel lang zitten. Bij mijn vorige nail art had ik dit kleurtje ook op mijn nagels. Na 5 dagen heb ik de lak er zelf afgehaald, maar het had er gerust nog een paar dagen op kunnen zitten. Het enigste nadeel(tje) is dat de nagellak niet echt snel droogt, maar met een quick dry top coat is dat probleem zo opgelost!


 Resultaat na 1 laagje.
 resultaat na 2 laagjes. (Misschien kun je het verschil tussen 1 en 2 laagjes niet zien, maar dat komt dan doordat mijn camera niet al te best meer is.)
Ik heb een quick dry top coat gebruikt voor een mooie glans gebruikt.
 
 

 
 

 Later heb ik nog wat glitters met een spons om mijn nagels aangebracht. Op de foto lijken mijn nagels zilver, maar dat is absoluut niet zo. Ze zijn echt nog heel blauw.
 
Ik zet nog even de voor- en nadelen op een rijtje:
Voordelen:
-betaalbaar;
-dekt goed;
-blijft lang zitten;
-fijn kwastje.

Nadelen:
-droogt niet snel

Dit was de swatch! Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
NagelsvoorJou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten