Pagina's

woensdag 11 september 2013

Nieuw!

Heey,

 

Ik kreeg van verschillende mensen te horen dat ik beter een blog kon hebben dan een webblog. (Wat het verschil is, is me nog niet helemaal duidelijk...) Dus ik ben nu een blog gestart. De komende tijd zal ik hier verder op gaan. Wanneer dit niet goed loopt of jullie toch liever hebben dat ik op weebly doorga, stap ik weer over naar mijn oude, vertrouwde webblog(?) Jullie kunnen me straks (hopelijk) ook volgen op Bloglovin!

 

Ik denk dat ik op twitter mn naam ook ga veranderen in: LoveMyLovelyNailArt, omdat NagelsvoorJou niet meer beschikbaar was(?)

 

Pfff... ik hoop echt dat ik het ga redden de komende weken hiermee, want tot nu toe snap ik er niet al te veel van. Wish me Luck!

 

Veel liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten