Pagina's

zaterdag 21 september 2013

Shopblog Kruidvat

Heey!
Vandaag een shoplog over deze 4 schitterende nagellakjes die ik bij de kruidvat gekocht heb. Elke nagellakfreak wist natuurlijk dat het 1+1 gratis was bij de kruidvat en ook ik wilde hier van profiteren. Helaas had ik niet zoveel geld meer in mijn portemonnee en heb ik dus maar 4 lakjes gehaald. Eingenlijk wilde ik wat salonlakjes kopen… maarja dat werd hem niet met maar 5 euro. Toch ben ik ook zeer enthousiast over deze mooie vrolijke lakjes! Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd omdat ik op dit moment gellak op mijn nagels heb, maar de kleuren vind ik in ieder geval fan-tas-tisch! Zodra de gellak eraf is, ga ik ze zeker weten uitproberen en een review erover schrijven. 


Mmmmmm… niet echt een mooie foto.

Vanaf links naar rechts: Catrice 26 Raspberryfields, Catrice 43 Miami pINK, Essence 146 that's what i mint!, Essence 109 off to Miami!

Catrice 26 Raspberryfields leek in de etalage een knalroze lakje, maar nu zit ik te twijfelen… Dit is echt zo'n lakje dat iemand het roze vind, maar de ander weer oranje… Noujah mijn lamp is ook een beetje oranje, dus misschien lijkt het daarom wel oranje en is het wel roze. We zullen het zien later in een review! 

Catrice Miami pINK, ik ben er helemaal wild van!! Dit is echt een lakje voor de discotheek! Het is knal roze met hele fijne roze glittertjes erdoor heen. Echt super girly! Ik denk dat ik dit lakje ook heel vaak voor kleine deltail op een nail art ga gebruiken.

Essence 146 that's what i mint! is een, zoals de naam als zegt een mintgroen lakje. Mintgroene lakjes vind ik heel mooi als basiskleur voor een nail art, maar ook voor de kleine deltails van een nail art. Ja, als dit lakje een goed kwaliteit heeft, zul je deze mooie, rustige kleur vaak op mijn nagels zien.

Ook deze foto is niet perfect -,- maar dit zijn Catrice Miami pINK en Essence that's what i mint!

En dan het laatste lakje: Essence 109 off to Miami! Dit lakje heb ik ook gekocht om als basiskleur te gebruiken onder een nail art. T'is een rustig, zacht, koraal rood roze kleurtje en dus perfect als basiskleur. Ook wanneer dit lakje een goede kwaliteit heeft, zul je dit lakje vaak op mijn nagels tegenkomen!

De Catrice lakjes heb ik voor €3 gekocht (1+1 gratis) en de Essence lakjes voor €1,70 (1+1 gratis) bij de Kruidvat.

Wil je wat kwijt over deze blogpost? Wees niet bang om een reactie achter te laten!

Heel veel liefs,
NagelsVoorJou
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten