Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Battle met stippen!

Heey,
De afgelopen week hield ik op twitter en battle.  Nadat 5 lieve volgers van mij hun stinkende best hadden gedaan om een zo mooi mogelijk nail art te maken en die naar mij op te sturen, had ik 2 battles gemaakt. @LakJeNagels moest tegen @Xnailart13. In de andere battle ging het om @nailart_freak, @Saarisliefxles en @Easynailart.


Een paar dagen later ging ik de stemmen tellen. @LakJeNagels had met maar liefst 12-6 van @Xnailart13 gewonnen. Bij de andere battle hadden @Easynailart en @Saarisliefxles 2 punten en @nailart_freak (tot mijn verbazing) maar 1. @Xnailart13 en @nailart_freak lagen er dus jammer genoeg uit. De rest ging door naar de volgende ronde. 

Tja, de battle waar het allemaal om ging was mij al meteen duidelijk. Iedereen zou natuurlijk op @LakJeNagels stemmen met haar super mooie, nette nail art! En inderdaad, weer had ze dik gewonnen! (Als ze later nagelstylist wordt, moet je niet twijfelen om een xtje lang haar te gaan =P) 
Daarna kwam er nog een battle om de andere 2 "finalisten" ook een kans te geven. Mijn volgers zullen op een gegeven moment wel zat geweest zijn als je weer "stem!" in hun tl stonden staan. Jemig, niet normaal!! Het bleef maar gelijk opgaan tussen die twee! Uiteindelijk had @Easynailart toch gewonnen met 7-4 (?) van @Saarisliefxles. 

Stand:
1e: @LakJeNagels

2e: @Easynailart

3e: @Saarisliefxles

Iedereen heeft het super goed gedaan en hopelijk doen ze volgende x weer bij om wel/weer te winnen!

Heel veel liefs,
NagelsvoorJou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten